با توجه به داده‌های زنجیره‌ای آدرس‌های بزرگ در حال افزودن به دارایی‌هایشان هستند. نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) با کاهش قیمت‌ها، به انباشت فراوان توکن‌ها در سراسر بازار نزولی ادامه می‌دهند.

در بازار نزولی کریپتو که ناشی از ترس از تورم، افزایش نرخ بهره و جنگ در اوکراین بود، شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین از حدود 69000 دلار در نوامبر 2021 به حدود 19000 دلار بودیم.

در فضای ارزهای رمزپایه به دلیل شرایط بد بازار، فروش توسط شرکت‌های ارزهای دیجیتال شدت گرفت. این شرکت‌ها کارکنان خود را اخراج کرده و برداشت‌ها را از پلتفرم‌های خود متوقف کنند. به وام دهنده رمزارز Celsius Network توصیه شد که برای ورشکستگی اقدام کند. وام‌دهنده رقیب babel Finance و صرافی رمزارز CoinFLEX برداشت‌ها را متوقف کردند.

با این حال، نهنگ‌هایی که بیش از 100 بیت‌کوین دارند، نسبت به سال گذشته سکه‌ها را با تخفیف جمع‌آوری می‌کنند و در حال انباشت فراوان توکن‌ها هستند. خوان پلیسر، تحلیلگر IntoTheBlock، اظهار کرد در آخرین بازار نزولی چند ساله، نهنگ‌های بیت‌کوین با سرعت بالا در حال انباشت هستند. این تحلیلگر اضافه کرد در حالی که میانگین تعداد نهنگ‌ها همچنان به رشد خود ادامه می دهند، به نظر نمی‌رسد با همان شدت چرخه خرس گذشته رشد کند.

Glassnode، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین، همچنین در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد که نهنگ‌هایی با بیش از 1000 BTC معمولاً چرخه‌های انباشت و توزیع را پشت سر می‌گذارند که اغلب با ساختار بازار بیت‌کوین همسو هستند. این نهادها به شدت به موجودی خود اضافه می‌کنند و ماهانه 140000 بیت‌کوین از صرافی‌های ارزهای دیجیتال به دست می‌آورند.

به نظر شما پایان عمر زمستان کریپتو نزدیک شده است؟

منبع: cryptoglobe.com