درحالی‌که میم کوین های مطرح‌تری مانند شیبا اینو (Shiba Inu) و بونک (BONK) از لیست برترین‌ها کنار ماندند، ارزهای جدید و کم‌تر شناخته‌شده‌ای مثل اسکیبیدی (SKBDI)، همستر غمگین (HAMMY) و برینلت (BRAINLET) با عملکردی خارق‌العاده توانستند بازار را متحول کنند.

اسکیبیدی (SKBDI) با رشدی ۳۶۸ درصدی در هفته گذشته به عنوان یکی از موفق‌ترین ارزهای دیجیتال میم شناخته شد. با توجه به اخبار میم کوین، این ارز دیجیتال با شکستن سطوح مقاومت کلیدی توانست توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کند. با وجود این رشد چشمگیر، فشار فروش ممکن است در آینده نزدیک افزایش یابد و منجر به کاهش قیمت شود. اما در صورت باقی‌ماندن احساسات صعودی، این ارز احتمال دارد به روند افزایشی خود ادامه دهد.

همستر غمگین (HAMMY) نیز با رشد ۱۳۲ درصدی توانست توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند، زیرا این میم کوین توانست نقطه مقاومت مهمی را که ماه‌ها جلوی رشد آن را گرفته بود، بشکند. اگر این حرکت صعودی ادامه یابد و همستر غمگین بتواند مقاومت بعدی را نیز پشت سر بگذارد، چشم‌انداز صعودی آن تثبیت خواهد شد. در غیر این صورت، احتمال افزایش فشار فروش و کاهش قیمت وجود دارد.

برینلت (BRAINLET) با رشدی ۱۵۳ درصدی، جامعه کریپتو را متعجب کرد. این میم کوین نیز با شکستن یک سطح مقاومت حیاتی توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. اگر این روند صعودی ادامه پیدا کند، برینلت می‌تواند به رشد خود ادامه دهد؛ اما همچون دیگر کوین‌های میم، ممکن است با فشار فروش مواجه شود و ارزش آن کاهش یابد.

سرمایه‌گذاران باید به نوسانات بالای این میم کوین توجه داشته باشند. باوجود رشد سریع، احتمال سودآوری سریع می‌تواند منجر به تغییرات قیمتی ناگهانی شود. کوین‌های اسکیبیدی، هم ستر غمگین و برینلت پیشرو در بازار هستند، اما بازار کریپتو غیرقابل پیش‌بینی است و معامله‌گران باید به دقت روندهای جدید را زیر نظر داشته باشند.

رشد این کوین‌های میم نشان‌دهنده ادامه علاقه سرمایه‌گذاران به این نوع ارزهای دیجیتال است، حتی با وجود ماهیت پرنوسان و سفته‌بازانه آن‌ها.