FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

صرافی BingX یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است و به لطف امکاناتی که دارد توانسته بستری امن برای معاملات ارزهای دیجیتال باشد. این صرافی تقریبا تمامی امکانات مورد نیاز برای ترید، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. BingX را می‌توان یکی از صرافی‌هایی دانست که به شکلی منحصر به فرد و خلاقانه شروع به فعالیت کرد.

این صرافی به شما امکان می‌دهد با معامله‌گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با استفاده از این روش، بهترین نتایج ممکن را از سرمایه‌گذاری خود بگیرید. نکته قابل توجه در هنگام کار با صرافی BingX، خرید ارز دیجیتال با ریال و تحریم نبودن این صرافی در ایران است که به ایرانیان امکان خرید آسان از BingX را می‌دهد.

درباره صرافی BingX

صرافی BingX در سال 2018 با نام Bingbon در سنگاپور تأسیس شد و به سرعت به دلیل ویژگی کپی ترید خود مشهور شد. این صرافی نوعی صرافی ارز دیجیتال است که خدماتی مانند معاملات مشتقه، کپی ترید، معاملات نقطه‌ای را به بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران ارائه می‌دهد.

با توجه به امکاناتی که این صرافی ارائه می‌کند، می‌توان آن را یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه دانست؛ چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا با ارتباط با نخبگان تجاری بهترین تجربه سرمایه‌گذاری را داشته باشید.

صرافی BingX به دلیل حجم معاملات 24 ساعته در سال 2021 توسط CoinMarketCap در رتبه هفتم قرار گرفت. از دیگر امکانات ارائه شده توسط این صرافی می‌توان به ابزارها، فارکس، شاخص‌های جهانی، امکان معامله تراکنش‌های خودکار و بسیاری از خدمات متنوع دیگر به کاربران آن اشاره کرد.

صرافی BingX علاوه بر داشتن شعب متعدد در قاره آسیا، در آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا نیز شعبه دارد و خدمات خود را به آنها ارائه می‌دهد.

مزایای صرافی BingX

  • امکان اتصال به صرافی بایننس برای استفاده از قابلیت کپی ترید
  • دریافت کمیسیون بسیار کم
  • بزرگترین پلت‌فرم کپی ترید
  • اگر افراد در کپی کردن معاملات شما موفق باشند، می‌توانید 8 تا 12 درصد ارز دیجیتال دریافت کنید
  • امکان ورود به Trading View و ترید با استفاده از آن
  • پشتیبانی 24 ساعته مشتری به 10 زبان از جمله فارسی
  • قابلیت پشتیبانی از معاملات اهرمی تا 150 برابر
  • امکان استفاده از حالت دمو
  • رتبه هفتم در سایت CoinMarketCap
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • برگزاری مسابقات ویژه مرتبط با فرهنگ ایرانی مانند عید نوروز و یلدا برای عموم مردم ایران

ویژگی‌های صرافی BingX

قابلیت Perpetual Swap

با ویژگی مبادله دائمی، امکان این را دارید تا سفارشات محدود و معاملات مارجین خود را در تمام ساعات شبانه‌روز نگه دارید. به عنوان یک تریدر، ابتدا باید پوزیشن‌های خود را ببندید و پس از رسیدن تاریخ تحویل قرارداد، آنها را دوباره باز کنید.

کپی ترید

یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین ویژگی‌های BingX کپی ترید است. این صرافی تماماً با روش علمی پیش می‌رود و می‌تواند تجربه کپی ترید عالی را به شما بدهد. شما این امکان را دارید که استراتژی مورد نیاز خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل و آمار بهترین معامله‌گران پلتفرم انتخاب کرده و از آن سود ببرید.

در واقع دلیل اصلی محبوبیت صرافی BingX همین ویژگی کپی ترید است. بنابراین، اگر قصد دارید از کپی ترید سود ببرید، صرافی BingX می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

پلت فرم ساده و کاربر پسند

BingX از شروع بررسی ایمیل تا پیمایش در تمام ویژگی‌های پلتفرم، تجربه‌ای کاربر پسند برای مبتدیان و متخصصان ارائه می‌دهد.

آیا می‌توان به صرافی BingX اعتماد کرد؟

BingX در مناطقی که محصولات و خدمات رمزنگاری را ارائه می‌کند، مطابق با سیاست‌های مبارزه با پول شویی (AML) و احراز هویت (KYC) به شدت تحت نظارت است. بر اساس تحقیقات انجام شده، BingX هیچ هک یا نقض امنیتی که منجر به از دست رفتن سرمایه یا دارایی کاربر شود را تجربه نکرده است.

علاوه بر این، صرافی BingX به دلیل اینکه هیچ نوع تحریمی را بر ایران اعمال نکرده، می‌توانید به‌ راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال با ریال کنید.

آموزش مرحله به مرحله ثبت نام در صرافی BingX

برای شروع کار در صرافی BingX، باید در این پلتفرم ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله شروع به ثبت ‌نام کنیم.

۱. در ابتدا وارد سایت رسمی صرافی شوید. در قسمت بالای صفحه، گوشه سمت راست گزینه Login/Register را انتخاب کنید.

ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

2. پس از کلیک بر روی این گزینه باید شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را ثبت کرده و رمز عبور مناسب را انتخاب کنید و در قسمت کد معرف عبارت bitexroom را وارد کنید.

ثبت نام در بینگ ایکس

۳. پس از تکمیل فرم روی دکمه Register کلیک کرده و کد تأیید ارسال شده را وارد کنید.

کد تایید بینگ ایکس

۴. بعد از ثبت کد تایید، وارد صفحه اصلی سایت شده و می‌توانید به امکانات این پلتفرم دسترسی داشته باشید.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید ارز دیجیتال از صرافی بینگ ایکس را دارید حتما این سوال برایتان پیش آمده که کارمزد صرافی بینگ ایکس چقدر است؟ لازم به ذکر است که کارمزدهای این صرافی شامل سه قسمت کارمزد ترید، کارمزد واریز و کارمزد برداشت می‌شود.

کارمزد ترید: صرافی BingX برای کارمزد معاملاتی Tacker برابر 0.05 درصد و Maker برابر 0.02 درصد دریافت می‌کند. برای محاسبه کارمزد تراکنش باید مبلغ آن را در حجم تراکنش ضرب کنید.

کارمزد واریز: برای واریز ارز دیجیتال به حساب BingX خود نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

کارمزد برداشت: صرافی برای انتقال بیت کوین و اتریوم کارمزد برداشت را دریافت می‌کند و به ترتیب 0.0005 BTC و 0.007 ETH است. همچنین لازم به ذکر است که کارمزد برداشت استیبل کوین برای هر تراکنش در شبکه ERC-20 متغیر بوده و در شبکه TRC-20 تنها 1 دلار است.

خرید ارز دیجیتال با ریال

اگر به دنبال یک صرافی خارجی برای خرید ارز دیجیتال با ریال هستید، صرافی BingX می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این صرافی به ایرانیان امکان خرید ارز دیجیتال با ریال را می‌دهد و می‌توانید از این قابلیت برای خرید با ریال استفاده کنید.

البته برای خرید ارز دیجیتال با کارمزد بسیار پایین، می‌توانید از طریق صرافی بیتکس روم نیز اقدام به خرید نمایید.