FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

امضای تفاهم‌نامه دو غول‌بزرگ Tencent Cloud‌ و‌ Strange Universe در زمینه واقعیت مجازی سرتیتر خبر‌های دنیای ارز دیجیتال قرار گرفت.

تنسنت کلود (Tencent Cloud) که غول فناوری چین می باشد، روز سه‌شنبه خبر داد که با شرکت وب ۳ در رابطه با میزبانی فضاهای واقعیت مجازی (VR) توافق کرده است.

شرکت Strange Universe Technology برای رخدادها و بازاریابی، مجموعه‌های سه‌بعدی را در اختیار مشاغل، کسب و کارها قرار میدهد. این مجموعه دارای یک دفتر مرکزی در سنگاپور است و همچنین دفاتری در شنژن، شانگهای و هنگ‌کنگ نیز دارد.
همچنین طبق گزارش‌های رسیده، تنسنت کلود ارائه خدمات ابری در ارتباط با واقعیت مجازی ، مانند سرویس ارائه خدمات ابری به صورت لایو، از جانب خود را به پلتفرم واقعیت مجازی Strange Universe اعلام کرد.

رئیس بخش بازی Tencent در ماه ژوئن (خرداد) خبر از ایجاد یک واحد واقعیت توسعه‌یافته( XR) داد. در حالیکه سیستم عامل‌ها و پیشرفت سخت افزار VR در پنج سال آتی دو برابر خواهد شد، فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های این غول فناوری در VR را مجددا پذیرفت.

پونی ما که مدیر‌عامل Tencent میباشد، در نوامبر گذشته (آبان۱۴۰۰) گفت اعتقاد او بر این است که شرکت می‌تواند با استفاده از دنیای فناوری متاورس به دستاوردهای جدیدی برسد‌.

منبع : forkast.news