فلوریان گرومز، مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری Midas Touch Consulting معتقد است که علیرغم سودهای جزئی اخیر بیت‌کوین (BTC)، روند صعودی بعدی این دارایی طولانی‌تر خواهد بود و انتظار دارد صعود بعدی بیت‌کوین در یک سال آینده صورت پذیرد.

در مصاحبه ای با کیتکو نیوز در 23 جولای، گرومز اظهار کرد که افزایش بعدی احتمالاً ظرف 6 تا 12 ماه قبل از رویداد هاوینگ بیت‌کوین در ماه می 2024 رخ خواهد داد.

این سرمایه‌گذار حرفه‌ای گفت با توجه به احساسات فعلی بازار، بیت‌کوین ممکن است در تابستان برای «رالی امدادی» آماده شود و به احتمال زیاد به 35000 دلار خواهد رسید. او همچنین تاکید کرد که زمستان کریپتو هنوز به پایان نرسیده است.

بیت‌کوین در حالت بازیابی

در بلندمدت، گرومز برای بیت‌کوین ابراز خوش‌بینی کرد. او گفت افزایش پذیرش و ورود موسسات، روند صعودی بعدی را پیش می‌برد، اما همه اینها به مدیریت تورم توسط فدرال رزرو بستگی دارد. پیش از این، این سرمایه‌گذار گفته بود که 100000 دلار بالاترین رکورد بعدی بیت‌کوین در سه ماهه اول 2022 خواهد شد.

او همچنین پیشنهاد کرد که بر اساس حرکت فعلی قیمت بیت‌کوین، کریپتو در رابطه با بازار سهام در حالت بهبودی قرار دارد و در عین حال هشدار داد که سرمایه‌گذاران باید انتظار بازار صعودی و نزولی را داشته باشند.

با این حال، بیت‌کوین و بازار کلی ارز دیجیتال در نیمه اول سال 2022 در منطقه قرمز معامله شده‌اند. این ارز دیجیتال پرچمدار بدترین بازده خود را در سه ماهه دوم سال 2022 ثبت کرد و ارزش خود را 56 درصد از دست داد. در حال حاضر، این دارایی پس از کاهش بیش از 3 درصدی ارزش خود در 24 ساعت گذشته، با قیمت 22700 دلار معامله می‌شود.

به نظر شما صعود بعدی بیت‌کوین در یک سال آینده به وقوع خواهد پیوست؟

منبع: finbold.com

لینک خبر در کانال یوتیوب کریپتونگار

* با فیلترشکن وارد شوید.