FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

مایکل سیلور، مدیر اجرایی MicroStrategy، در مصاحبه‌ای اظهار داشت به احتمال زیاد بیت‌کوین در مسیر جایگزین شدن به جای طلا است.

رشد بیت‌کوین (BTC) باعث شده است که برخی از طرفداران، این دیدگاه را به اشتراک بگذارند که کریپتو بر اساس معیارهای مختلف مانند ذخیره ارزش، جایگاه طلا را تصاحب خواهد کرد و در نهایت جایگزین فلز گرانبها خواهد شد. علیرغم سقوط اخیر بازار، تحلیلگران برجسته ارزهای دیجیتال تایید کرده‌اند که پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین قبل از طلا همچنان ادامه دارد.

مایکل سیلور، مدیر اجرایی MicroStrategy، طی مصاحبه‌ای با Stansberry Research در 13 آگوست، گفت که مسیر بیت‌کوین برای جایگزینی طلا با فراز و نشیب‌هایی همراه هست. جالب است که سیلور خاطرنشان کرد که بر خلاف طلا، بیت‌کوین بیشتر به عنوان ارز توسط  بیشتر حوزه‌های قضایی پذیرفته می‌شود.

او همچنین اظهار کرد منتقدان و تحلیلگران، جریان اصلی اقتصاد کریپتو را نمی‌فهمند، بیت‌کوین را درک نمی‌کنند و از نوسانات متنفرند. سیلور گفت بیت‌کوین در قرن بیست و یکم به عنوان پول پذیرفته می‌شود و به مرور زمان جایگزین طلا خواهد شد.

مدیریت نوسانات بیت‌کوین

در مورد نگرانی‌های مربوط به نوسانات بیت‌کوین، سیلور گفت که سرمایه‌گذاران بلندمدت نباید نگران باشند و اشاره کرد که نوسانات قیمت بخشی از مسیر بازخرید دارایی است. او همچنین به این نکته اشاره کرد که نوسانات بیت‌کوین بیشتر به دلیل تمایل سرمایه‌گذاران به کسب درآمد در کوتاه مدت، مورد انتقاد قرار گرفته است.

در این راستا، Saylor بیان کرد که یک استراتژی بلند مدت در قلب برنامه سرمایه‌گذاری بیت‌کوین MicroStagey قرار دارد. قابل ذکر است که این شرکت از زمان ورود بیت‌کوین در آگوست 2020 بیش از 200 بیت‌کوین جمع‌آوری کرده است.

سیلور که نقش کلیدی در این استراتژی داشت، پس از اینکه شرکت متحمل ضرر شد، مورد انتقاد قرار گرفت. در سه ماهه دوم سال 2002، میکرواستراتژی درآمد سه ماهه 122.1 میلیون دلار را در مقابل رقم قابل انتظار 126 میلیون دلار گزارش کرد.

علاوه بر این، این شرکت همچنین زیان 918.1 میلیون دلاری را گزارش کرد که 917.8 میلیون دلار آن مربوط به ذخایر بیت‌کوین آن بود.

به نظر شما چقدر احتمال جایگزین شدن بیت‌کوین به جای طلا وجود دارد؟

منبع: finbold.com