برانت اشاره کرد که نمودار نسبت BTC/GLD در حال تشکیل کانالی است که ممکن است به شانه راست الگوی سر و شانه معکوس تبدیل شود. این الگو می‌تواند نسبت 150 به 1 را نشان دهد، که به گفته برانت، به این معناست که بیت کوین پنج برابر بیشتر از طلا ارزش پیدا خواهد کرد.

بر اساس داده‌های CoinGecko، بیت کوین پس از رشد ۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۶۷۱۹۷ دلار معامله می‌شود. این در حالی است که بازار سهام ایالات متحده به دلیل بزرگ‌ترین قطعی فناوری اطلاعات در تاریخ خود عملکرد ضعیفی داشت.

برانت اخیراً اشاره کرده است که بیت کوین در حال تشکیل دنباله‌ای از پایین‌ترین و اوج‌های پایین‌تر است، که این الگو نشان‌دهنده پایان احتمالی روند صعودی است. او قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین ممکن است در طول چرخه صعودی به ۱۵۰۰۰۰ دلار برسد، که این پیش‌بینی با برخی از پیش‌بینی‌های صعودی‌ترین کارشناسان مانند تام لی مطابقت دارد.

اوایل این هفته، طلا به رکورد دیگری دست یافت. پیتر شیف در رسانه اجتماعی خود اظهار داشت که با شروع حرکت صعودی طلا، بیت کوین روند نزولی پیدا کرده و به نظر می‌رسد که این دو دارایی، رابطه معکوسی دارند. در ماه جولای، شیف پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین پس از سقوط به زیر ۶۰۰۰۰ دلار، آماده سقوط بیشتر است.

با این حال، شیف تاکنون از اظهار نظر در مورد افزایش اخیر بیت کوین خودداری کرده است. بیت کوین تنها ۹.۱ درصد از بالاترین رکورد خود که در ماه مارس به دست آمد، فاصله دارد.

منبع خبر: u.tuday

لینک مطلب: بیت کوین در برابر طلا