FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

Coinbase، پلتفرم صرافی کریپتو، خبرهای مربوط به فروش اطلاعات مشتریان خود به اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE)، سازمان‌هایی که زیر نظر وزارت امنیت داخلی این کشور کار می‌کند را تکذیب کرد.

در روز پنجشنبه، اخباری مبنی بر اینکه Coinbase داده‌های موقعیت جغرافیایی را به ICE ارائه کرده است، به صورت آنلاین منتشر شد. به همین دلیل، مشتریان شوکه شدند و خاطر نشان کردند که آنها اجازه فاش این اطلاعات را به ICE ندارند، بعضی از مشتریان خواستار پرداخت 10 میلیون دلار غرامت شدند.

Coinbase در بیانیه‌ای در توییتر توضیح داد که این شرکت اطلاعات مشتریان را نمی‌فروشد. این صرافی تاکید کرد که اولویت اصلی آن ارائه یک تجربه ایمن و مطمئن به کاربران پلتفرم است.

علاوه بر این، پلتفرم Coinbase همچنین توضیح داده است که ابزارهای ردیابی آن برای مطابقت با الزامات دولت ایجاد شده است. کوین‌بیس خاطرنشان کرد که از این برای بررسی جرایم مرتبط با امور مالی مانند تامین مالی تروریسم و پولشویی استفاده می‌شود. به گفته این صرافی، اطلاعاتی که آنها در اختیار دولت قرار می‌دهند تنها از منابع عمومی بوده و به داده‌های خصوصی کاربران کوین‌بیس ربطی ندارد.

علیرغم مشکلات ناشی از زمستان فعلی ارزهای دیجیتال، کوین‌بیس به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در اروپا است. این صرافی استخدام کارمندان در سوئیس را آغاز کرده است و مجوز فعالیت در کشورهایی مانند آلمان، ایرلند و بریتانیا را دارد.

آیا شما با پلتفرم coinbase آشنایی دارید؟

منبع:  cointelegraph.com