FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

قیمت Cardano (ADA) شروع به ترسیم یک الگوی ادامه‌دار نزولی در نمودارهای بازه زمانی طولانی‌تر خود کرده است که احتمال سقوط قیمت عمده‌اش را تا آگوست افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، ایح روند با کاهش حجم معاملات همراه است. نشانه‌های خرسی معمولاً پس از شکسته شدن قیمت به زیر سطح حمایت خط روند خود وارد می‌شوند و بعنوان یک قاعده، می‌توانند به اندازه ارتفاع روند نزولی بزرگ قبلی که «میله پرچم» نامیده می‌شود، سقوط کند.

در نتیجه، یک شکست قاطع در زیر ساختار پرچم خرس ADA می‌تواند به معنای کاهش طولانی مدت در برابر با میله پرچم باشد. به عبارت دیگر، هدف قیمت کاردانو 0.20 دلار خواهد بود که نسبت به قیمت 28 ژوئن بیش از 60 درصد کاهش دارد. در همین حال، ADA نشانه‌هایی از تثبیت در محدوده را نشان می‌دهد که گرایش قریب‌الوقوع آن به سمت گاوها متمایل است.

این دری را برای ADA باز می‌کند تا از حمایت خط روند رو به رشد این پرچم نزدیک به 0.46 دلار بازگردد و تا ژانویه به سمت مقاومت خط روند نزولی خود در حدود 0.60 دلار افزایش یابد. علیرغم دورنمای نزولی موقت، کاردانو می‌تواند از هارد فورک آینده‌اش «Vasil» تقویت شود. این ارتقا که در ابتدا برای پایان ژوئن برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در ماه جولای فعال می‌شود و هدف آن بهبود سرعت و مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو است.

شما این ارز را در سبد سرمایه‌گذاری خود دارید؟

منبع: cointelegraph.com