FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ترک web2 توسط رئیس سابق بازی‌های TikTok، سطح بالایی از هیجان را به همراه آورد. فانگ اعلام کرد که این اولین روز برای استارتاپ نوپای فناوری متاورس است. فانگ توضیح داد که قصد دارد دانش و تجربه خود را در زمینه بازی و توسعه نرم‌افزار به ارمغان بیاورد. با اینکار به نسخه بزرگتری از آنچه متاورس می‌تواند باشد دست می‌یابد. بسیاری از شرکت‌های Web2 در تلاش هستند تا دریابند که متاورس چگونه با مدل‌های کسب‌وکار آنها مطابقت دارد.

هدف فانگ از ترک Web2

فانگ گفت که هدف او تشویق دیگران در فضای Web2 برای شروع حرکت به Web3 است.همچنین پیوستن به تلاش برای ساخت Metaverse در حین حل مشکلات دنیای واقعی است. گویا ترک web2 توسط رئیس سابق بازی‌های TikTok، با اهداف بلند مدتی انجام شده.

تمرکز حرفه‌ای او بر روی پلتفرم‌های مسابقات و ورزش‌های الکترونیکی بوده است. او در زمان حضور در TikTok روی مینی‌گیم‌ها کار می‌کرد. با اینکار تجربیات جدیدی برای بازیکنان ایجاد کرد. او توضیح داد که علاقه عمیقش به بازی و بلاک‌چین به او کمک کرد تا مشکلات پیش روی توسعه متاورس را در تکرار فعلی آن شناسایی کند. او در مورد قابلیت همکاری بعنوان یکی از مسائل مهم پیش روی متاورس، یعنی‌بین پیاده سازی‌ها، پروتکل‌ها، فناوری‌ها و شرکت‌های درگیر در توسعه این فضا صحبت کرد.

وقتی در مورد کنسرسیوم همکاری مشترک تازه اعلام شده سوال شد، او آن را گامی در مسیر درست خواند و اشاره کرد که در حال حاضر استانداردهای بسیار کمی وجود دارد. فانگ به کوین‌تلگراف گفت: «ما می‌خواهیم بلاک‌چین‌هایی را بسازیم که با هم کار کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ما مزایا و معایب بلاک‌چین‌های مختلف و بهترین موارد استفاده برای قابلیت همکاری را ارزیابی کردیم.

Meta0 به توسعه‌دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا قسمت‌های مختلف بازی‌های خود را به طور همزمان بر روی بلاک‌چین‌های مختلف بسازند.

برخی از توسعه دهندگانی که اکنون با آنها صحبت می‌کنیم، از رویکرد توسعه بازی چند زنجیره‌ای ما استقبال می‌کنند.” Meta0 همچنین با Waves Labs به افزایش آگاهی کمک کرد. فانگ گفت که آنها قرار است در آینده نزدیک یک صندوق Waves را اعلام کنند. او اظهار داشت که Waves یک انکوباتور عالی است که رویاها و واقعیت‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کند.

منبع: cointelegraph.com

آیا تنها به دلایل گفته شده رئیس سابق بازی‌های TikTok Web2 را ترک کرد؟