FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

صرافی تهران اکسچنج به عنوان اولین صرافی غیرمتمرکز در ایران راه‌اندازی شد. با توجه به نبود صرافی غیرمتمرکز در کشور، این صرافی با نوآوری خود توانست اولین صرافی غیرمتمرکز را در بین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران به نام خود ثبت کند.

صرافی غیرمتمرکز یا “DEX” نوعی صرافی ارز دیجیتال است که بدون واسطه و مستقیماً بین خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال را معامله می‌کند و توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی‌شود و تمامی فرآیندها بر روی بستر بلاک چین انجام می‌شود. امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی غیرمتمرکز است.

تاکنون تمامی صرافی‌های ایرانی از نوع صرافی متمرکز بوده و با تبدیل ریال به ارز دیجیتال و ایجاد فضایی برای مبادلات ارزهای دیجیتال، سعی در گسترش این حوزه در کشور داشته‌اند.

تهران اکسچنج اولین صرافی غیرمتمرکز

صرافی تهران اکسچنج، به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز، از مشکلات و مخاطرات صرافی‌های متمرکز مانند حمله هکرها و سرقت از حساب‌های کاربران جلوگیری می‌کند. در این صرافی کاربران می‌توانند معامله با ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به تأیید هویت و ارائه اطلاعات شخصی انجام دهند.

تهران اکسچنج به عنوان اولین صرافی غیرمتمرکز در ایران، توانسته است جایگاه خود را در بازار ارزهای دیجیتال ایران پیدا کند. با توجه به نیاز روزافزون کاربران به این نوع صرافی‌ها، امیدوار است که با گسترش فعالیت‌های خود، بتواند به یکی از معتبرترین صرافی‌های غیرمتمرکز در منطقه تبدیل شود.

این خبر نشان می‌دهد که با وجود محدودیت‌هایی که برای ارزهای دیجیتال در ایران وجود دارد، بازار این ارزها همچنان در حال رشد است. کاربران ایرانی به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند به صورت آسان‌تر و بدون مخاطره با امنیت، ارزهای خود را مدیریت کنند. صرافی‌های غیرمتمرکز به عنوان یک راه حل جذاب برای کاربران ارزهای دیجیتال به نظر می‌رسند. تهران اکسچنج به عنوان اولین صرافی غیرمتمرکز در ایران، می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه بازار ارزهای دیجیتال در این کشور باشد.

منبع: سایت ارزدیجیتال