پلتفرم ارز دیجیتال AR یا آرویو، یک پلتفرم برای ذخیره‌سازی داده‌های غیرمتمرکز است. آرویو به عنوان یک  فضای ابری (Data Cloud) عمل می‌کند و وظیفه ذخیره‌سازی داده‌ها در فضای وب را به صورت غیرمتمرکز بر عهده دارد. به عبارت دیگر، آرویو یک پروتکل ذخیره‌سازی داده است که با فناوری Blockweave ساخته شده است. این پلتفرم متعلق به جامعه جهانی وب است که هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند و در ازای ذخیره داده، توکن‌های AR را دریافت نماید.

همچنین به منظور ذخیره داده‌ها در شبکه، کاربران باید برای پرداخت هزینه ذخیره‌سازی داده‌ها و رایانه‌هایی که خدمات ذخیره‌سازی داده را ارائه می‌دهند، ارز دیجیتال AR را خریداری کنند.

مجموع عرضه کل در این پلتفرم به 66 میلیون توکن محدود شده است که حدود 65 میلیون آن قبلاً منتشر شده است. این تعداد توکن در مقایسه با بسیاری از ارزهای دیجیتالی که ایده‌های بلندپروازانه ای دارند بسیار کم است و در صورت افزایش تقاضا نقش سازنده‌ای برای دارندگان این توکن ایفا خواهد کرد.

در حال حاضر ارزش بازار AR تقریباً 194.78 میلیون دلار است. ارز دیجیتال AR در رتبه 139 بازار قرار گرفته و 0.01 درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد. قیمت کنونی این ارز نیز حدود 5.72 دلار است.

توضیحات سیگنال رایگان AR

نقطه طلایی ورود 2 تا 3.5
نقطه منطقی ورود 3.5 تا 5

توجه کنید که این ارز دیجیتال ممکن است تا زیر یک دلار هم سقوط کند، اما احتمال رشد آن خیلی بیشتر است و برای هولدرها نقطه مناسبی محسوب می‌شود.

معامله در هر بازار مالی اعم از داخلی و خارجی می‌تواند مزایای مالی قابل توجهی داشته باشد، اما در عین حال خطر از دست دادن بخشی یا تمام سرمایه شما وجود دارد و سرمایه‌گذاران عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند. اکیداً توصیه می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری تمام جنبه‌های کسب‌وکار را در نظر بگیرید، زیرا مسئولیت هرگونه سود یا زیان به هر دلیلی مستقیماً با خود شما است.

چگونه ارز دیجیتال AR را خریداری کنیم؟

برای تهیه ارز دیجیتال AR می‌توانید با مراجعه به صرافی بیتکس‌روم، این ارز را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد خریداری نمایید.

سیگنال‌های رایگان را می‌توانید از کانال یوتیوب کریپتونگار نیز پیگیری نمایید.

در ضمن می‌توانید از قسمت سیگنال ارز دیجیتال، سایر سیگنال‌های رایگان مجموعه را نیز مشاهده نمایید.

امیدواریم با سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال سودهای خوبی عاید شما شود.