FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

توییتر در پلتفرم رسانه‌ای خود قیمت بیت کوین را منتشر کرده است. در نتیجه می‌توان با استفاده از ابزارهای جستجو آن را مشاهده کرد.

در توییتر قیمت‌ها توسط نمودار Trading View ارائه می‌شود. همراه با این نمودار، پیوند صرافی ارز دیجیتال اسرائیل e Toro پیوست شده که کاربران می‌توانند در آنجا بخرند یا بفروشند. نمودار قیمت بیت کوین به همراه برچسبی به عنوان “سرمایه شما در معرض خطر” آمده است.

نمودار قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین در پلتفرم رسانه‌ای توییتر

کوین تلگراف در 13 آوریل طی گزارشی گفت که توییتر معاملات ارز دیجیتال و سهام را مستقیما از طریق صرافی e Toro امکان پذیر کرده است.

سخنران این صرافی گفت: «توییتر به بخش بسیار مهمی از جامعه سرمایه‌گذاری خرده فروشی تبدیل شده است. افراد زیادی برای دسترسی به اخبار مالی و کسب دانش به توییتر سر می‌زنند. همچنین Cashtags$ طرفداران زیادی پیدا کرده و به عقیده ما تاثیر بسیار مهمی خواهد داشت.»

توییتر در این راه تنها نیست. Douyin نسخه چینی Tik Tok در 10 آوریل قیمت بیت کوین را برای حدود 730 میلیون کاربر در چین فرستاد. اما جالب اینجاست که یک روز پس از این اتفاق در چین قیمت‌ها حذف شدند. همچنین پیامی هشدار مبنی بر ارزهای دیجیتال غیر رسمی مانند ارزهای فیات در چین جایگاه قانونی ندارند جایگزین این قیمت شد.

منبع: cointelegraph.com