FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

اندیشکده محلی Infrawatch PH نامه‌ای به وزارت تجارت و صنعت فیلیپین (DTI) ارسال کرده است. او از آژانس دولتی خواسته که تحقیقاتی را علیه صرافی ارز دیجیتال Binance برای تبلیغات بدون مجوز آغاز کند. گویا ممنوع شدن بایننس به همین علت بوده است.

تبلیغات غیر مجاز در بایننس

در این نامه ادعا شده است که صرافی ارز دیجیتال با تبلیغات ثبت نشده‌ای که به طور معمول در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، مصرف کنندگان فیلیپینی را هدف قرار داده است. تری ریدون، Convenor برای Infrawatch PH، گفت که بایننس مقررات فیلیپین را نادیده می‌گیرد؛ زیرا این صرافی بدون مجوز فعالیت‌های ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در کشور انجام می‌دهد.

در پاسخ به این نامه، سخنگوی بایننس به کوین‌تلگراف گفت که صرافی رعایت قوانین را جدی می‌گیرد و با تنظیم کننده‌ها، مجریان قانون و رهبران صنعت برای افزایش امنیت و پایداری در صنعت همکاری می‌کند. بایننس توضیح داد که:

“در فیلیپین، Binance به دنبال ایمن سازی مجوزهای VASP و EMI است. ما به طور مداوم در حال گفتگو با تنظیم کننده‌ها و سهامداران در داخل کشور هستیم. هدف ما کمک به پویایی روزافزون وب 3 و اکوسیستم بلاک‌چین در فیلیپین است.”
سخنگوی Binance همچنین تاکید کرد که صرافی در حال اجرای قوانین و مقررات قابل اجرا است. علاوه بر این، صرافی الزامات اجباری شناخت مشتری (KYC) را برای کاربران خود معرفی کرده است.

در ماه ژوئن، Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance در یک نشست مطبوعاتی در مانیل شرکت کرد و در آنجا قصد صرافی را برای تضمین مجوزهای حیاتی در فیلیپین بیان کرد. این شامل مجوز VASP است که به شرکت اجازه می‌دهد تا مبادلات رمزنگاری را به صورت قانونی تسهیل کند.

آیا ممنوع شدن Binance به دلیل تبلیغات بدون مجوز کار درستی است؟

منبع: cointelegraraph.com