FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

گیلیبرند و لومیس سناتورهای آمریکایی، قوانین جدیدی برای استیبل کوین‌ها با هدف نوآوری‌های مالی معرفی می‌کنند. این لایحه استیبل کوین‌ها را طبقه بندی و به تعارضات نظارتی می‌پردازد. همچنین شرایط سختگیرانه‌ای برای مقابله علیه تخلفات وضع و تعیین می‌نماید. گیلیبرند بر تعادل و پتانسیل قانون برای ادغام ارزهای دیجیتال در سیستم مالی اصلی تاکید دارد. موفقیت این لایحه می‌تواند نویدبخش عصر جدیدی از نوآوری و ثبات مالی باشد که با نیازهای پویای اقتصاد دیجیتال همسو و همگام خواهد بود.

لایحه سناتورها در اجلاس سیاست‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال در واشنگتن یک اتفاق مهم در وضع مقررات ارزهای دیجیتال است به گفته فوربس، سناتورها قصد دارند این لایحه‌ را در اواخر این هفته و یا هفته آینده رونمایی کنند. در میان آشفتگی‌های نظارتی که بر شرکت‌هایی همانند کوین بیس و بایننس اثر می‌گذارد این تلاش به موقع قلمداد می‌شود. همچنین به اختلافات جاری بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می پردازد. این آژانس‌ها بر سر مسائلی همچون طبقه‌بندی و کنترل رمزارزها با یکدیگر اختلاف دارند.

در گذشته گیلبرند و لومیس با استفاده از تخصص خود در زمینه اقتصاد دیجیتال از قانون نوآوری مالی حمایت کردند این قانون به دنبال ایجاد یک چهارچوب نظارتی جامع برای دارایی‌های کریپتویی بود، علاوه بر این پیشنهاد کردند که اکثر ارزهای رمزنگاری شده تحت نظر CFTC به عنوان کالا طبقه‌بندی شوند.

لایحه جدید استیبل کوین‌ها با هدف افزایش یکپارچگی این صنعت است و به موسسات غیر سپرده‌گذاری اجازه می‌دهد تا تحت شرایط نظارتی سختگیرانه استیبل کوین صادر و تولید کنند. در نتیجه، این عمل ایمنی صنعت کریپتو تضمین می‌کند و باعث بسط و ترویج نوآوری‌های جدید می‌شود. این لایحه  مسیر صدور برای استیبل کوین‌ها را مشخص می‌کند. موسسات سپرده‌گذاری می‌توانند با پیروی از مقررات منشور بانک فدرال و ایالتی، استیبل کوین صادر کنند. از طرف دیگر موسسات غیر سپرده‌گذاری تحت نظارت فدرال خواهد بود و ایالت‌ها نقش نظارتی مهمی ایفا می‌کنند.

سناتورها بر ماهیت متعادل این لایحه برای همسو کردن منافع نهادهای دولتی و بخش کریپتو تاکید دارند. لایحه جدید استیبل کوین‌ها چشم انداز وسیع‌تری را برای ادغام بازار ارزهای دیجیتال برای پیوستن به جریان اصلی مالی ترسیم می‌کند. همانطور که گیلبرند می‌گوید استیبل کوین‌ها می‌توانند سنگ بنا و مبنای اصلی نظارتی باشند، آنها ممکن است پتانسیل کامل اعضای دیجیتال را آشکار کنند و منجر به یک سیستم مالی فراگیرتر شوند.

شخصیت‌های سیاسی کلیدی از جمله پاتریک مک هنری و ماکسین واترز که به طور فعال در این بحث‌ها شرکت دارند، پیش از این دوستدار صنعت رمزنگاری و مباحث مرتبط بوده‌اند.

منبع خبر: beincrypto.com

لینک مطلب: سناتورهای امریکایی در حال رونمایی از قانون جدید استیبل کوین‌ها هستند