پیش‌بینی کارشناس کریپتو: قیمت بیت کوین به کجا خواهد رسید 50000 دلار یا 80000 دلار؟

متخصص رمزارز معروف به KSI دیدگاه خود را در مورد چگونگی پیشرفت قیمت بیت کوین تا اوج این دوره صعودی مطرح کرده است. بر اساس پیش‌بینی او، کریپتوی پرچم‌دار، افت قابل‌ توجهی را می‌تواند در مسیر خود به سقف قیمت 100000 دلاری تجربه کند.

KSI در یک نوشته X (توئیتر سابق) اشاره کرد که بیت کوین از اینجا می‌تواند بین 73000 تا 80000 دلار افزایش یابد. با این حال، ممکن است به سرعت اصلاح شود، زیرا تحلیلگر رمزارز اظهار داشت که بیت کوین پس از آن به بین 50000 تا 60000 دلار کاهش می‌یابد. KSI اضافه کرد که این یک “تابستان کسل‌کننده” خواهد بود، که نشان می‌دهد قیمت BTC در آن دوره دلگرم‌کننده نخواهد بود.

KSI ادعا کرد که ماجرا دوباره در زمستان شروع می‌شود. او همچنین اظهار داشت که بیت کوین می‌تواند تا ابتدای سال 2025 یا حتی قبل از پایان سال جاری به 100000 دلار برسد. با پیش‌بینی او، KSI به فهرست تحلیل‌گرانی می‌پیوندد که پیش‌بینی کرده‌اند بیت‌کوین می‌تواند قبل از پایان سال به مرز 100000 دلار برسد.

تام دانلیوی، شریک و مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) در ام وی کپیتال، قبلاً اعلام کرده بود که بیت کوین در سال جاری به آن سطح قیمت خواهد رسید. در همین حال، استاندارد چارترد در ابتدا پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین تا پایان سال به 100000 دلار خواهد رسید، قبل از اینکه موضع صعودی‌تری اتخاذ کند و پیش‌بینی کرد که ارز دیجیتال پرچمدار تا پایان سال 2024 به 150000 دلار برسد.

پیش بینی KSI همچنین نگرش تحلیلگر رمزارز Rekt Capital را تایید می‌کند. در تحلیل اخیر، Rekt Capital اشاره کرد که بیت کوین پس از هاوینگ بیت کوین وارد یک “انباشت مجدد چند ماهه” خواهد شد که می‌تواند تا پنج ماه ادامه یابد. این تحلیلگر کریپتو خاطرنشان کرد که این دوره معمولاً با حرکت ملایم قیمت بیت کوین خود را نشان می‌دهد.

Rekt Capital اظهار کرد بعد از پایان این مرحله، بیت کوین از منطقه انباشت مجدد خارج می‌شود و یک حرکت سهموی انجام می‌دهد. گفته می‌شود این زمانی است که BTC “رشد شتابان به سوی یک روند صعودی سهموی” را تجربه می‌کند. این مرحله بیش از یک سال طول می‌کشد، اما Rekt Capital معتقد است که ممکن است در این دوره بازار هاوینگ را تجربه کند و این دوره شتابان، دقیقا در همین زمان اتفاق بیافتد.

دوره شتابانی که وی به آن اشاره می‌کند شامل این واقعیت است که بیت کوین قبل از هاوینگ بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. چنین چیزی در دوره‌های قبلی بازار هرگز اتفاق نیفتاده است و این امکان را افزایش می‌دهد که این بازار صعودی تا حد زیادی با بازارهای گذشته متفاوت باشد.

طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان نوشتن این مقاله، بیت‌کوین در حدود 67400 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد رشد داشت.

رشد بیت کوین

منبع : NEWSBTC

لینک خبر: بیت کوین $50000 یا $80000؟