FLOKI همچنان در یک کانال صعودی یک ماهه قرار دارد که ممکن است توانایی آن برای صعود بیشتر را محدود کند. یک عامل کلیدی که باید به آن توجه داشت، واکنش این میم‌کوین به منطقه تقاضای ۴ ساعته است.

بازار ارز دیجیتال فلوکی در حال حاضر با یک سطح مقاومتی مهم دست و پنجه نرم می‌کند که منجر به کاهش ۳.۵۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و افت ناچیز ۰.۰۸ درصدی در طول هفته شده است. با این وجود، این ارز همچنان توانسته افزایش ۱۴.۵۹ درصدی در بازه ماهانه را حفظ کند.

اگرچه FLOKI به منطقه تقاضای بحرانی رسیده است، واکنش آن کند بوده و از بازگشت قوی که معمولا در این سطوح مشاهده می‌شود، خبری نیست. به دلیل این واکنش ضعیف، احتمالا قیمت فلوکی کاهش بیشتری خواهد یافت و به محدوده میانی بین 0.00015055 و 0.00014377 سقوط خواهد کرد.

نمودار FLOKI

اگر این منطقه حمایتی حفظ شود، FLOKI ممکن است به سمت سطح مقاومت 0.00016339 حرکت کند؛ همان سطحی که افت شدید اخیر را تحریک کرد. در صورت وجود فشار خرید کافی، فلوکی ممکن است این مقاومت را بشکند و از محدودیت‌های کانال صعودی خارج شود. در غیر این صورت، احتمال کاهش بیشتر تا 0.00013826 وجود دارد.

بررسی فعالیت‌های اخیر نشان می‌دهد که معامله‌گران برای کاهش قیمت ارز دیجیتال FLOKI آماده می‌شوند و احتمالا آن را به محدوده میانی منطقه تقاضا هدایت کنند. این چشم‌انداز توسط شاخص Parabolic SAR نیز تأیید می‌شود، که نشان‌دهنده یک روند نزولی است.

چشم‌انداز معامله‌گران: کاهش FLOKI

شاخص Chaikin Money Flow نیز به طور پیوسته در حال کاهش است و نشان‌دهنده خروج قابل توجه نقدینگی از این دارایی است. این موضوع به احتمال کاهش بیشتر ارزش FLOKI اشاره دارد، زیرا فشار فروش در حال افزایش است.

با کاهش قابل توجه بهره باز (OI) و شرط‌بندی معامله‌گران بر افت بیشتر، احتمالا FLOKI قبل از هرگونه بازگشت صعودی، کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد.