FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

این توصیه عمدتاً مستندسازی ویژگیهای NFTهایی است که بر اموال مانند املاک و مستغلات تأثیر می‌گذارند. اداره اخلاق دولتی ایالات متحده (OGE) یک مشاوره حقوقی منتشر کرد که در آن چند مثال به منظور اثبات اینکه مدیران ارشد دولت منفعت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را تأیید می‌کند.

در مشاوره حقوقی به مدیران، اصول تعیین شده آژانس که توسط مدیر بخش Emory Rounds III ارائه شده‌است بدین شرح که تمام سود NFT، اعم از جزئی و کلی هر 1000 دلار که برای سرمایه گذاری و یا برای درآمدزایی نگهداری می‌شوند در زمان گزارش گیری می بایست مستند گردد.

توصیه ارائه شده توسط آژانس فدرال علاوه بر این، انتظار دارد که اگر مدیران درآمدهای بیش از 200 دلار را در بازه گزارش دهی تهیه کرده، سود NFT را گزارش کنند.

“ همچنین اسناد اظهارنامه‌های مالی عمومی ، سرمایه گذاری‌ها، معاملات و NFTهای کلکسیونی و F-NFTهایی که به عنوان اوراق بهادار مجاز هستند را باید منتشر کنید. “

این توصیه عمدتاً گزارش سرمایه‌گذاری‌های NFT را نشان می‌دهد که نمونه‌ای از اموال مانند املاک و مستغلات است. با این وجود، OGE اخیراً حکم داده است که دارایی شخصی، شامل لباس‌ها، وسایل الکترونیکی یا عکس‌های خانوادگی یا NFTهایی که نمونه‌ای از آن هستند، قابل گزارش نیستند.

با توجه به موقعیت‌های منتشر شده توسط هر اظهار کننده، ممکن است که مجموعه‌ها به عنوان منافع اقتصادی منتشر شوند یا نشوند.

به اظهار کنندگان اطلاع داده شده است که از فرم 278e OGE برای مستندسازی شرکت‌های NFT استفاده کنند، که در آن سرمایه‌گذاران باید مواردی مانند ارزش، نوع درآمد و درصد درآمد همه NFTهای صلاحیت‌دار را در بر گیرند. OGE نشان داد که به تنظیم تحولات در رمزارزها ادامه می‌دهد و توصیه‌های فوق را در صورت لزوم در آینده بازبینی می‌کند.

نظر شما در مورد این اقدام آژانس فدرال ایالات متحده در مورد اموال NFT چیست؟

منبع:cointelegraph.com