FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

با رسیدن ارزش بازار لونا به 1 میلیارد دلار، توجه بسیاری از افراد به این ارز دیجیتال جلب شده است که می‌تواند احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک را تا حد زیادی افزایش دهد.

افزایش ارزش بازار لونا کلاسیک

ارزش بازار لونا کلاسیک (LUNC) بار دیگر از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. بروزرسانی و بهبود تدریجی زنجیره یکی از دلایل مهم افزایش ارزش بازار این ارز دیجیتال است. البته توجه داشته باشید که حجم معاملات لونا کلاسیک در 14 ژانویه به بیش از 400 میلیون دلار رسید که نسبت به روز گذشته حدود 200 درصد رشد را نشان داد.

طبق داده‌های CoinGecko، قیمت توکن لونا کلاسیک طی دو هفته گذشته با افزایش قیمت بیت‌کوین به ۲۱۰۰۰ دلار، ۲۳ درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت لونا کلاسیک

Luna Classic از زمان سقوط خود در بهار 2022 به آرامی در حال رشد است. این زنجیره در حال حاضر به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد تا نرم افزار را به نسخه 1.0.5 بروزرسانی کنند. این نسخه از نرم افزار توسط Binance پشتیبانی می‌شود.

به تازگی لونا کلاسیک دوباره توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. پشتیبانی بایننس از بروزرسانی مداوم آن و افزایش گسترده حجم معاملات، یکی از دلایل افزایش توجه به این توکن است.

لازم به ذکر است که انجمن LUNC اخیراً بیش از 12 میلیون توکن را سوزانده است که تأثیر بسیار زیادی در افزایش 6 درصدی قیمت این توکن در 9 ژانویه داشت.

در زمان نگارش این خبر، توکن LUNC با قیمت 0.0001744 دلار در بازار معامله می‌شود. این توکن در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است.

منبع: bsc.news