FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

خدمات‌رسانی بایننس به کاربران ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. زیرا طبق گزارش‌ها با وجود ممنوعیت شرکت و تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور به خدمات رسانی به مشتریان ایرانی ادامه داده است.

بر اساس یک گزارش تحقیقی از رویترز، پس از اینکه خود این شرکت ایران را به لیست سیاه حوزه‌هایی که در آن فعالیت نمی‌کرد قرار داد، افراد داخل کشور به تجارت در Binance ادامه دادند.

ادامه خدمات‌رسانی بایننس به کاربران ایرانی

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال بایننس در کانون توجه قرار گرفته است. استفاده ایرانی‌ها از این صرافی همچنین کنترل‌های سرمایه‌ای را زیر سوال می‌برد. سرمایه‌هایی که پس از تشدید تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده در سال 2018 علیه این کشور اعمال شد. خود بایننس در خارج از جزایر کیمن فعالیت می‌کند و مشمول تحریم‌هایی نیست که نهادهای آمریکایی را از انجام تجارت منع کند.

با این حال، تجارت بایننس که در ایالات متحده مستقر است، احتمالاً با تحریم‌های ثانویه به دلیل انجام تجارت در یک کشور تحریم شده و با فراهم کردن وسیله‌ای برای ایرانیان برای دور زدن تحریم‌های تجاری مواجه خواهد شد.

حکایت‌های کاربران بایننس در کشور ادعا می‌کنند که شرایط نامناسب ثبت نام، راه‌اندازی یک حساب کاربری و شروع تجارت را آسان کرده است و فقط برای ثبت‌نام به یک ایمیل نیاز است. سایر معامله‌گران سابق به استفاده از Binance در کشور از طریق استفاده از شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) و مسدود کننده آدرس IP ادامه دادند.

این صرافی در اواخر سال گذشته الزامات ضد پول شویی (AML) خود را در ایران تشدید کرد. کوین تلگراف برای اظهار نظر درباره صحت ادعاهای کاربران در ایران با بایننس تماس گرفته است.

بایننس اخیراً اقدام به عمل مطابق با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در بحبوحه تهاجم مداوم این کشور به اوکراین کرده است. این امر مستلزم محدودیت‌هایی علیه شهروندان روسی است که بیش از 10000 یورو (10800 دلار) از تجارت در کیف پول‌های نقدی بایننس و نگهداری سپرده‌های سهامداران به دست آمده.

آیا خدمات‌رسانی بایننس به کاربران ایرانی ادامه‌دار خواهد بود؟

منبع: cointelegraph.com

لینک این خبر در کانال یوتیوب کریپتونگار *با فیلترشکن وارد شوید.