FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ناشر استیبل‌کوین در ماه گذشته به دلیل مقابله با شایعات، هدف خود را برای کاهش اوراق تجاری از ذخایر خود اعلام کرده است. تا کنون طبق برنامه گفته شده عمل کرده است.

شرکت استیبل‌کوین روز جمعه گزارش داد که تتر در حال کاهش دارایی.های اوراق تجاری خود مطابق با برنامه‌ها است. طبق اهدافی که برای اولین بار در ماه گذشته فاش شد، به مبلغ هدف 8.4 میلیارد دلار در اوراق تجاری رسیده است و در آینده نزدیک به کاهش دارایی خود ادامه خواهد داد.

در 31 ژوئیه، 5 میلیارد دلار از دارایی‌های اوراق تجاری تتر منقضی می‌شود. این شرکت با ارزش 3.5 میلیارد دلار در پرتفوی خود باقی می‌ماند. در این گزارش تاکید شده است که ذخایر خزانه‌داری سهم بیشتری از ذخایر شرکت را تشکیل می‌دهد.

ذخایر اوراق تجاری تتر کاهش یافت

تتر استیبل‌کوین USDT تا 31 مارس حدود 20.1 میلیارد دلار پشتوانه اوراق تجاری داشت. بررسی‌های سه ماهه شرکت بیان کرد که درصد اوراق تجاری در ذخایر آن در حال کاهش است و ذخایر آن بطور کامل پشتیبانی می‌شود.

استیبل‌کوین در ماه می در بحبوحه تلاطم گسترده بازار برای مدت کوتاهی از بین رفت. در 15 ژوئن، دو روز پس از اینکه پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس اعلام کرد که برداشت‌ها را متوقف می‌کند، تتر بیانیه‌ای صادر کرد تا شایعات مبنی بر اینکه 85 درصد از این سبد اوراق بهادار آسیایی و چینی با تخفیف قابل‌توجهی معامله می‌شود را رد کرد. تتر در آن زمان اعلام کرد که هدفش کاهش سبد اوراق تجاری خود به صفر است. ارزش بازار USDT چند روز بعد به کمترین میزان در هشت ماه گذشته به زیر 70 میلیارد دلار رسید.

“من در مورد تلاش‌های برخی از صندوق‌های تامینی که در تلاش برای ایجاد وحشت بیشتر در بازار پس از سقوط TERRA/LUNA بودند، صحبت کرده‌ام.” با این حال، اینها همه مشکلات پایدار Tether نیستند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، روز دوشنبه در یک تاپیک طولانی در توییتر گفت که استیبل‌کوین “تحت حمله” صندوق‌های تامینی قرار گرفته است.

آیا این کاهش اوراق تجاری موثر خواهد بود؟

منبع: cointelegraph.com