FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

جیمز هاولز، سرمایه‌گذاری است که در سال ۲۰۱۳  ناخواسته هارد‌دیسک حاوی بیش از ۸۰۰۰ بیت‌کوین خود را دور انداخته بود. اکنون خبر داد که 176 میلیون دلار بیت‌کوین گمشده پیدا شد.

اخبار بیت‌کوین حاکی از آن است که این سرمایه‌گذار استراتژی خاصی را تنظیم کرده است. او قصد دارد، از دو سگ رباتیک به قیمت ۷۵۰۰۰ دلار برای جستجوی زمین و یافتن هارد‌‌دیسک حاوی بیت‌کوین‌های گمشده استفاده کند. سگ‌های رباتی به منظور تأمین امنیت و همچنین برای جستجوی زمین به جهت بازیابی بیت‌کوین‌های گمشده به کار گرفته خواهند شد.

سگ‌های رباتیک در جستوجوی بیتکوین

او ادعا می‌کند که برای اجرای استراتژی خود، از چندین مشاور آگاه کمک گرفته است. به گفته جیمز اگر این پروژه به موفقیت برسد و بیت‌کوین‌های گمشده بازیابی شوند، نام یکی از سگ‌ها را ساتوشی و دیگری را هال خواهد گذاشت. ساتوشی ناکاموتو نام مستعار فرد یا گروه مخترع بیت‌کوین و هال فینی نام فردی است که اولین تراکنش بیت‌کوین را انجام داد.

شورای شهر نیوپورت، تاکنون چندین بار به بهانه خطرات زیست‌محیطی جلوی جیمز هاولز را برای دسترسی به زباله‌ها گرفته است. آن‌ها گفته‌اند که آقای هاولز دلایل متقاعد‌کننده‌ای را برای اخذ مجوز حفاری ارایه نداده‌ است. اما او امیدوار است که با وجود طرح جدیدی که دارد، این ‌بار شورای شهر به او اجازه حفر زباله‌ها برای بازیابی بیت‌کوین‌های گمشده را بدهد.

منبع: finbold.com