پس از سه ماه رکود مداوم، عرضه تتر دوباره افزایش پیدا کرد. این روند می‌تواند نشان دهنده بهبود بالقوه بازار باشد.

ارزش بازار بزرگ‌ترین استیبل‌کوین جهان حدود 0.7 درصد افزایش یافت. پول نقد تزریق شده به USDT نسبتاً اندک بوده و کمتر از 500 میلیون دلار هست. اولین ضرب توکن‌های جدید درطی سه ماه گذشته در 29 جولای انجام شد و تا 2 آگوست چهار بار صورت گرفت. کارشناسان صنعت بر این باورند که این موضوع به سود بازار خواهد بود.

تزریق سرمایه به Tether (USDT)

گابور گورباکس از شرکت Van Eck Associates Corp، گفت که این تزریق می تواند به معنای سرمایه‌گذاری جدید یا بازگشت سرمایه قدیمی به این فضا باشد. در هر صورت، این موضوع یک بازی برد-برد است و در توییت خود نوشت: «تتر (USDT) در 4 روز گذشته 350 میلیون دلار افزایش ارزش بازار داشته است. افزایش پول نقد تزریق شده به فضای استیبل کوین به رشد بیشتر بازار دلالت دارد.»

ارزش بازار تتر در حال حاضر بیش از 66.3 میلیارد دلار است. این عرضه در ماه می سال جاری قبل از نزول بازار به 83 میلیارد دلار رسیده بود.

کاهش تسلط تتر

سهم تتر در چند سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته و الان حدود 45 درصد هست. در حالیکه قبل از این تقریباً 90٪ از بازار را در اختیار داشت. سقوط امسال به بازار استیبل کوین کمک کرد تا علاوه بر تقویت گردش رقبای تتر، سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد. با کاهش تسلط USDT، سکه USD Circle (USDC) شهرت یافت.

بایننس USD (BUSD)، سومین استیبل کوین بزرگ، همچنین توانسته سهم بازار خود را 7.5 برابر در چند سال گذشته افزایش دهد.

به نظر شما افزایش عرضه تتر پس از 3 ماه، می‌تواند نشانه‌ای خوبی برای بازار باشد؟

منبع: cryptopotato.com