FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

توکن AGIX در شبکه بلاک چین کاردانو 60 درصد افزایش یافت. این توکن کاردانو به لطف خدمات هوش مصنوعی بسیار رشد کرده است.

AGIX، توکن بومی SingularityNET، در روزهای اخیر تقریباً 60 درصد رشد کرده است. این پلتفرم که یک بازار غیرمتمرکز برای خدمات هوش مصنوعی است، همزمان در دو شبکه اتریوم و کاردانو کار می‌کند. وظیفه توکن AGIX در این پلتفرم به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت، رای دادن و پاداش است.

قیمت این توکن تنها در چند روز گذشته از 0.043 دلار به 0.075 دلار افزایش یافته است. توکن AGIX با ارزش بازار 142.4 میلیون دلار، در انتهای 200 ارز دیجیتال برتر در رتبه‌بندی CoinMarketCap قرار گرفته است.

هوش مصنوعی و ارز دیجیتال

توکن AGIX رشد سریع خود را در ابتدای سال، مدیون خدمات هوش مصنوعی است که در پایان سال 2022 با ظهور انواع راه حل‌های گسترده مانند ChatGPT دوباره متولد شد. البته SingularityNET تنها پروژه‌ای از این بخش خاص نیست که افزایش بهره را تجربه کرده و منجر به افزایش دو رقمی قیمت شده است.

در 24 ساعت گذشته، ارزش بازاربخش هوش مصنوعی با 10.42 درصد افزایش به 1.67 میلیارد دلار رسیده است و حجم معاملات با 74.23 درصد افزایش به 358.6 میلیون دلار در مجموع رسیده است. علاوه بر AGIX، توکن‌های The Graph (GRT)، Fetch AI (FET)، Ocean Protocol (OCEAN) و Numeraire (NMR) حرکت‌های بزرگی را نشان دادند.

بدیهی است که پیشرفت خدمات هوش مصنوعی به شیوه‌ای سرگرم کننده در شبکه‌های اجتماعی موفقیتی غیرقابل انکار بوده است و این روند ادامه خواهد داشت. با این حال، به همان اندازه روشن است که توانایی ایجاد یک تصویر خیره کننده از چند کلمه تنها درصد کمی از قابلیت‌های شبکه‌های عصبی و هوش مصنوعی است.

منبع: u.today