شیبا اینو شاهد افزایش دیگری در تعداد توکن‌های سوخته شد، طوریکه نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو 130 درصد افزایش یافت.

به گفته سرویس ردیابی بلاک چین Shibburn، میم کوین معروف طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش سریع نرخ توکن‌سوزی بوده و اخیرا کاربران 130 درصد بیشتر از حد معمول توکن سوزانده‌اند. حساب توییتر این سرویس اعداد جالبی را به اشتراک گذاشته است.

از زمان معرفی کارت رمزنگاری Shiba Inu، شاهد افزایش تعداد توکن‌سوزی‌های Shiba Inu بودیم. طوریکه کاربران روزانه 1 میلیارد توکن Shiba Inu را می‌سوزانند و این امر عرضه را به شدت کاهش داده است. این کار به SHIB فرصتی برای برگشت به بازار را داده است.

با توجه به تعطیلات آخر هفته، امروز تعداد توکن‌سوزی Shiba Inu نسبتاً کم بود. کاربران در 24 ساعت گذشته نزدیک به 500 میلیون سکه را از گردش خارج کردند. با وجودی که این تعداد زیر 1 میلیارد SHIB بود، اما تعداد کل توکن‌های سوزانده شده امروز، هنوز بالاتر از حد متوسط ​​است.

عملکرد قیمت شیبا اینو در 44 روز گذشته

شیبا اینو به دلیل عدم قدرت خرید گاوهای SHIB، با برخی تلاش‌های ناموفق برای شکستن مرز بالایی الگو حرکت کرده است.

این الگو به طور کلی نشان می‌دهد که دارایی‌ها در حال ادغام هستند. ممکن است به زودی با یک جهش در نوسانات روبرو شوند، که روند آن را در بازار طی چند هفته یا حتی ماه‌های آینده تعیین می‌کند.

با توجه به این واقعیت که شیبا اینو در چند ماه گذشته در یک روند نزولی شدید حرکت کرده است، ظاهر این الگو را باید یک عامل مثبت برای ارز دیجیتال در نظر گرفت و اکنون پتانسیل لازم برای معکوس شدن را دارد.

در حال حاضر، Shiba Inu با قیمت 0.00001 دلار معامله می‌شود و بدون اینکه ارزش آن افزایش یا کاهش پیدا کند، عملکرد قیمتی کاملاً خنثی را در 24 ساعت گذشته نشان داده است.

به نظر شما با افزایش 130 درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو، قیمت این ارز افزایش خواهد یافت؟

منبع: u.today