FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

پلتفرم Metaverse Sandbox در مجموع 332 میلیون توکن SAND که حدود 16 درصد از عرضه فعلی دارایی دیجیتال در گردش می‌باشد را آزاد کرده است. ارزش توکن‌های باز شده 133 میلیون دلار تخمین زده شده است.

پلتفرم The Sandbox در 14 آگوست برنامه‌ریزی شده بیش از 300 میلیون توکن را باز کرد. Sandbox برای تیم خود 71 میلیون، مشاوران 37.5 میلیون، ذخیره شرکت 96.8 میلیون، برای خریداران فروش استراتژیکی خود 24 میلیون و برای شرکت‌کنندکان فروش اولیه 103 میلیون توکن باز کرده است. هر کدام از این دارندگان هم‌اکنون می‌توانند توکن‌های خود را در بازار آزاد معامله کنند.

قیمت دارایی‌های دیجیتال به دلیل تزریق نقدینگی به بازار سیر نزولی در پیش گرفته است. توکن SAND 30 روز قبل از باز شدن در یک روند نزولی بوده. این توکن در 15 جولای حدود 0.45 دلار در نوسان بود. سپس به 0.39 دلار کاهش یافت.

درحال حاضر حجم معاملات SAND طی 24 ساعت گذشته به 106 میلیون دلار رسیده است.

برنامه باز کردن دسته بعدی توکن‌های SAND در 14 فوریه 2024 صورت می‌گیرد. تا آن زمان حدود 205 میلیون توکن باز شده و به تیم ذخیره شرکت و مشاوران اختصاص داده می‌شود.

در همین حال The Sandbox بازیکنان مختلفی را وارد متاورس کرده است. The Sandbox با موزه بریتانیا همکاری کرد تا آثار باستانی موزه را در دسترس عموم قرار دهد. این مشارکت به بازیکنان این پلتفرم اجازه می‌دهد تا از طریق کوزه تاریخ، هنر و فرهنگ را بیاموزند.

منبع: cointelegraph.com