بازی‌های ارز دیجیتال، بازی‌هایی هستند که بازیکن با بازی کردن، ارز دیجیتال و NFT به دست می‌آورد. محبوبیت روزافزون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و فناوری بلاک چین تأثیر قابل توجهی بر مسیری که بازی‌ها، به‌ویژه بازی‌های ارز دیجیتال در حال حرکت هستند، داشته است.

 ارزش بازی‌های ارز دیجیتال در سال 2022 به 3292.73 میلیون دلار رسید ودر حال افزایش است، همچنین با افزایش محبوبیت دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و NFT تقویت می‌شود و به گسترش بازار بازی‌های P2E کمک می‌کند. در واقع، پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار تا سال ۲۰۲۸ به بیش از ۸۸۰۰ میلیون دلار برسد.

آیا می‌خواهید با انجام بازی‌ کسب درآمد کنید؟ در این مطلب 15 مورد از بهترین بازی‌های ارز دیجیتال برای بازی و کسب درآمد در سال 2024 را معرفی می‌کنیم.

به دنیای آینده بازی‌های ارز دیجیتال خوش آمدید! فناوری بلاک چین شیوه بازی‌های ما را متحول کرده است و جهان‌های غیرمتمرکز با پتانسیل درآمد واقعی را ایجاد کرده است.

 به دنبال بازی‌های ارز دیجیتال رایگان هستید؟ ما فهرستی از بهترین بازی‌های کریپتویی را برای کسب درآمد در سال 2024 گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید در حین بازی از دارایی‌های مجازی و سایر جوایز لذت ببرید.

بازی ارز دیجیتال رایگان استپن (Stepn)

از طریق اکوسیستم بازی STEPN، کاربران با پیاده‌روی یا دویدن جهت حفظ تناسب اندام تشویق می‌شوند و به هیچ سخت افزار تناسب اندام اضافی نیاز ندارد و همه چیز به صورت دیجیتال ردیابی می‌شود. با این حال، شرکت‌کنندگان باید کفش‌های ورزشی توکن‌شده در بلاک چین دریافت کنند، زیرا کفش‌های کتانی NFT تعیین می‌کنند که با جابجایی چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید.

اکوسیستم STEPN از یک برنامه کاربردی با بازار و کیف پول داخلی تشکیل شده است. شما می‌توانید کفش‌های ورزشی NFT خود را در این اکوسیستم خریداری و ذخیره یا از طریق بازار اجاره کنید و به فروش برسانید.

مانند هر بازی دیگر مبتنی بر پاداش بلاک چین، STEPN یک توکن بومی خواهد داشت. با این حال، این اکوسیستم دارای دو توکن است. اولین توکن ساتوشی سبز (GST) است که به عنوان یک توکن کاربردی در پلتفرم عمل می‌کند. این توکن برای کارآمدتر کردن کفش‌های ورزشی، تعمیر کفش‌هایتان، خرید کفش ورزشی جدید یا تبدیل آن به USDC است. علاوه بر این، از GST برای افزایش سطح کفش های کتانی و تقویت جعبه‌های اسرارآمیز استفاده می‌شود.

کاربران GST را به عنوان بخشی از مکانیک حرکت برای کسب درآمد در این اکوسیستم یا با اجاره کفش‌های ورزشی NFT به سایر کاربران به دست می‌آورند.

توکن دیگر STEPN، گرین متاورس (GMT) است. کاربران می‌توانند از طریق افزایش سطح کفش‌های کتانی، رویدادها یا توزیع تصادفی روزانه، GMT کسب کنند.

Orivium یک بازی استراتژی چند نفره است که ترکیبی از بازی رایگان و فرصت‌های کسب درآمد است. بازیکنان صاحب سرزمین‌هایی هستند و آنها را گسترش می‌دهند، نیروها را ارتقا می‌دهند، اتحاد تشکیل می‌دهند و در نبردهایی شرکت می‌کنند تا نام خود را در تاریخ Orivium ثبت کنند. با شکست دادن دشمنان، بازیکنان می‌توانند تجهیزات، ابزار و توکن‌های NFT کمیاب را جمع آوری کنند.

در قلمرو Orivium، شما نقش یک رهبر پادشاهی را بر روی زمین بر عهده می‌گیرید، با هدف ایجاد ارتشی قدرتمند و تسخیر جهان. با شروع با یک پادشاهی متوسط، مدیریت منابع استراتژیک برای ساخت ارتش و توسعه پادشاهی حیاتی است. نیروهای خود را از طریق ارتقاء تجهیزات، آموزش، و افزایش تعداد آنها برای برتری در جنگ‌ها تقویت کنید.

 بازی ارزهای دیجیتال اوریویم (Orivium)

با این حال، مسیر فتح جهان چالش برانگیز است و سایر بازیکنان برای برتری رقابت می‌کنند. برای تقویت موقعیت خود، محافظت در برابر حملات دشمن، و مذاکره صلح و معاهدات تجاری برای رشد اقتصادی، اتحاد ایجاد کنید. در حملات استراتژیک، از جمله حملات، محاصره، و کمین شرکت کنید تا کنترل پادشاهی‌های رقیب را به دست بگیرید و قلمرو خود را گسترش دهید و در نهایت پیروزی را در این دنیای رقابتی تضمین کنید.

Axie Infinity یک بازی ارز دیجیتال بسیار محبوب برای کسب درآمد است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در حین انجام یک بازی به سبک پوکمون، ارز رمزنگاری شده کسب کنند. بازیکنان نیاز دارد تا Axies را پرورش دهند و بزرگ کنند، سپس می‌توانند برای نبرد استفاده کنند. به غیر از خرید Axies در بازی، بازیکنان می‌توانند املاک و مستغلات مجازی را که به عنوان NFT ساخته شده اند، خریداری کنند.

به عنوان یک بازی برای کسب درآمد، Axie Infinity به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دارایی‌های درون بازی خود را در بازار بفروشند، از جمله Axies. راه دیگری که بازیکنان می‌توانند در حین بازی ایجاد کنند، جمع آوری توکن است. این بازی دارای دو توکن رمزنگاری منحصر به فرد است:

بازی ارز دیجیتال رایگان اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

Axie Infinity Shards (AXS) – به عنوان توکن اصلی در نظر گرفته می‌شود که می‌توان آن را از طریق صرافی‌های رمزنگاری خریداری کرد. با این حال، بازیکنان همچنین می‌توانند ارزهای اصلی دیگر مانند بیت‌کوین یا دوج‌کوین را برای انجام بازی معامله کنند. توجه داشته باشید که AXS عرضه محدودی در حدود 270 میلیون دارد.

معجون عشق کوچک (SLP) – SLP یک توکن ویژه است که به بازیکنان برای تکمیل ماموریت‌ها و برنده شدن در یک مسابقه اعطا می‌شود.

برای شروع بازی Axie Infinity، باید یک کیف پول ارز دیجیتالی داشته باشید که با پلتفرم بلاک چین اتریوم سازگار باشد. همچنین برای اتصال به بازی به ETH و همچنین کیف پول Ronin نیاز دارید.

بازی Axie Infinity برای اولین بار در مارس 2018 منتشر شد و محبوبیت آن در سال‌های 2021 و 2022 افزایش یافت. در واقع، در سال 2021، این بازی به یکی از بزرگترین برنامه‌های رمزنگاری تبدیل شد.

در حالی که بازی در سال 2022 با نزدیک به 3 میلیون بازیکن ماهانه به اوج خود رسید، طبق آمار پخش زنده ActivePlayer، اکنون نزدیک به 390000 بازیکن فعال ماهانه در 30 روز گذشته داشته است.

Sandbox یک بازی متاورس مبتنی بر اتریوم است که بازیکنان می‌توانند زمین مجازی را کاوش، خرید و سفارشی‌سازی کنند. این یکی از برترین بازی‌های P2E است و به عنوان یک مکان محبوب برای رویدادهای مجازی شناخته می‌شود.

به عنوان یک بازی مبتنی بر بلاک چین، سندباکس سه محصول مختلف ارائه می‌دهد: VoxEdit، The Sandbox Marketplace، و The Sandbox Game Maker. VoxEdit به کاربران این امکان را می‌دهد که اشیاء سه بعدی خود را برای سندباکس ایجاد و متحرک کنند.

بازی ارز دیجیتال رایگان سندباکس (Sandbox)

Sandbox Marketplace جایی است که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را منتشر کرده و بفروشند. در نهایت، Game Maker کاربران را قادر می‌سازد تا بازی های سه بعدی خود را بسازند.

برای خرید دارایی‌ها و زمین‌ها، که قطعات دیجیتالی املاک و مستغلات هستند، به توکن‌های SAND نیاز دارید، که می‌توان از آنها برای خرید SAND بیشتر استفاده کرد.

The Sandbox توسط آرتور مادرید و سباستین بورگت بنیانگذاری شد و توسط Pixowl ساخته شد. این پروژه در سال 2012 آغاز شد، در حالی که نسخه مبتنی بر بلاک چین آن در سال 2018 توسعه یافت.

CryptoKitties در سال 2017 توسط Dapper Labs راه‌اندازی شد، شرکتی که از فناوری بلاک چین برای ارائه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و اشکال جدید تعامل دیجیتال برای طرفداران در سراسر جهان استفاده می‌کند. CryptoKitties همچنین یکی از اولین بازی‌های بلاک چین در جهان به حساب می‌آید.

بازی بلاک چین کیتیز (Crypto Kitties)

در این بازی، هر یک از گربه‌های کلکسیونی دیجیتال دارای ژنوم منحصر به فردی هستند که ویژگی‌های فیزیکی آن‌ها را تعیین می‌کند. گربه‌ها را می‌توان برای ایجاد بچه‌گربه‌های مجازی جدید و باز کردن ویژگی‌های نادر گربه یا گربه‌های درون بازی پرورش داد.

بله، CryptoKitties دارایی‌های منحصربه‌فردی هستند که توسط NFT پشتیبانی می‌شوند و آن‌ها را کمیاب و ارزشمند می‌سازند. آنها بر روی اتریوم با استفاده از استاندارد توکن ERC-721 ساخته شدند که امکان ایجاد NFT های منحصر به فرد را فراهم می‌کرد.

Sorare یک بازی فوتبال آنلاین جذاب ارز دیجیتال است. بازیکنان از NFTها برای خرید و فروش کارت‌های دیجیتال خاص استفاده می‌کنند. مثل فوتبال فانتزی سنتی، بازیکنان هر هفته ترکیب خود را می‌سازند.

امتیازها در بازی بر اساس آمار ستارگان حرفه‌ای فوتبال در داخل زمین اعطا می‌شوند. هدف بازی هفتگی شکست دادن سایر کاربران در لیگ‌ها با کسب بیشترین امتیاز است.

NFTها ابعاد اضافی به Sorare می‌دهند زیرا می‌توانند خارج از بازی در بازارهایی مانند Opensea و Rarible معامله شوند. بنابراین، می‌توانید سودهای خوبی کسب کنید.

گیمرها می‌توانند از کارت‌های معاملاتی دیجیتالی با بازیکنان فوتبال دارای مجوز از بیش از 200 تیم شامل آث میلان، یوونتوس، لیورپول، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، تیم‌های جی لیگ (ژاپن)، لالیگا (اسپانیا) و لیگ برتر استفاده کنند.

بازی کریپتو سورار فانتزی فوتبال (Sorare Fantasy Football)

Sorare در حالی که در اصل یک بازی فوتبال فانتزی است، تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهد. به جای انتخاب نام بازیکنان از لیست، کاربران کارت‌های معاملاتی دیجیتال توکن شده در بلاک چین اتریوم (ETH) را خریداری می‌کنند.

این کارت‌های توکن غیرقابل تعویض متعلق به بازیکنانی هستند که می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان کلکسیون‌های رمزنگاری بفروشند. کارت‌های NFT نیز مرکز روایت سوراره هستند. جوایز کریپتو و همچنین کارت‌های منحصر به فرد و کمیاب وجود دارد.

Thetan Arena یک بازی ورزشی مبتنی بر بلاک چین است که در آن می‌توانید تیم‌هایی را با دوستان خود تشکیل دهید تا با سایر بازیکنان مبارزه کنید تا با استفاده از مهارت‌های خود درآمد کسب کنید. بازیکنان جدید Thetan Arena یک NFT قهرمان سطح 1 غیرقابل تجارت رایگان به نام Raidon دریافت خواهند کرد. مدل ترکیبی بازی ترکیبی از عناصر دوگانه Free-to-Play و Play-to-Earn است.

بازی‌های ارز دیجیتال، تتان آرنا (Thetan Arena)

Thetan Arena از دو توکن به نام‌های Thetan Coins ($THC) و Thetan Arena ($THG) تشکیل شده است که به‌ترتیب به‌عنوان توکن‌های ابزار و مدیریت بازی عمل می‌کنند. علاوه بر این، Thetan Arena همچنین دارای NFTهای Heroes است که در سطوح کمیاب و توانایی‌های آماری مختلف، و همچنین NFTهای آرایشی، آیتم‌هایی با عملکردهای مختلف درون بازی هستند.

Star Atlas یک بازی MMORPG مبتنی بر Solana است که توسط ATMTA Inc ساخته شده است. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است و یک نسخه نمایشی محدود در فروشگاه Epic Games موجود است.

بازی ارز دیجیتال استار اطلس (Star Atlas)

بازیکنان می‌توانند دنیای مجازی شبیه به متاورس را کشف کنند، به ماموریت‌ها بروند، به گروه‌های درون بازی بپیوندند و ثروت خود را در فضا بسازند. شما همچنین آزاد هستید که سرزمین‌های بیگانه را کشف و تسخیر کنید و منابع خود را استخراج کنید، منابع خود را در بازار Star Atlas بخرید و بفروشید، و جوامع منحصر به فردی بسازید.

برای شروع کار با Star Atlas، به یک NFT درون بازی نیاز دارید که می‌توانید از آن برای به دست آوردن کلید دسترسی استفاده کنید. این بازی چندین NFT دارد، از جمله کشتی‌ها، کلکسیون‌ها، سازه‌هایی مانند ایستگاه‌های فضایی و نشان‌ها.

ATLAS و POLIS، دو توکن بومی هستند، اولی ارز دیجیتال درون بازی است، در حالی که دومی به عنوان یک نشانه حکومتی عمل می‌کند.

Decentraland دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند LANDS را کشف کنند، آثار هنری یا صحنه‌های منحصربه‌فردی خلق کنند و دارایی‌های دیجیتالی خود مانند LAND و پوشیدنی‌های آواتار را از طریق بازار Decentraland که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود، معامله کنند.

بازی بلاک چین رایگان دسنترالند (Decentraland)

این بازی دارای یک دنیای کاملاً غیر متمرکز است که از طریق DAO کنترل می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند و کنترل کنند که Decentraland چگونه کار می‌کند. این بازی دارای دو توکن رمزنگاری حاکم است:

  • LAND یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که به عنوان املاک مجازی شناخته می‌شود.
  • MANA نوعی ارز دیجیتال است که می‌تواند در Decentraland برای خرید دارایی‌های درون بازی مانند LAND و محصولات مجازی استفاده شود.

به عنوان یک دنیای مجازی، Decentraland متعلق به کاربران آن است که مسئولیت ساخت و اداره آن را نیز بر عهده دارند. بازیکنان می‌توانند متاورس Decentraland را از طریق آواتار خود کاوش کنند و نکته مهم در مورد Decentraland این است که همچنان توسط کاربرانش توسعه می‌یابد.

 در این دنیای مجازی، می‌توانید هنر دیجیتال بخرید، دارایی‌ها را با بازیکنان دیگر معامله کنید و حتی در دانشگاه Decentraland بازی که با توکن‌های دیجیتال قابل دسترسی است، مطالعه کنید.

Lightnite یک بازی آنلاین چند نفره نبرد رویال است که در آن هر تعامل دیجیتالی خاص بین بازیکنان باعث یک پاداش یا جریمه پولی می‌شود. به عبارت ساده، بازیکنان با شلیک به بازیکنان دیگر بیت کوین به دست می‌آورند و با شلیک به آنها بیت کوین را از دست می‌دهند. با این حال، این تنها ویژگی بازی نیست.

بازی ارز دیجیتال لایت نایت (Lightnite)

برخی از آیتم‌های بازی ارزش بیت کوین واقعی دارند و می‌توان آنها را برداشت (معمولاً توسط بازیکنان مرده روی زمین رها می‌شوند).

فروشگاه لایت‌نایت به کاربران اجازه می‌دهد تا اقلام درون بازی را در ازای بیت‌کوین، با استفاده از موجودی درون بازی یا از طریق یک تراکنش خرد از کیف پول بازیکن خریداری کنند.

موجودی بیت کوین درون بازی هر بار که بازیکن شلیک می‌کند یا یک مورد ارزشمند را برمی‌دارد، در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شود (بازیکن می‌تواند در صورت تمایل از بازی خارج شود و فورا موجودی خود را در کیف پول خود برداشت کند).

لایت‌نایت یک بازی برای همه است: کاربران غیر بیت‌کوینی می‌توانند این حالت را بدون هیچ ویژگی بیت‌کوین بازی کنند و در نهایت جذب تعاملات پیشرفته‌ای که با ادغام بیت‌کوین اجازه می‌دهد جذب می‌شوند و شروع به آزمایش این فناوری نوآورانه می‌کنند.

ایلوویوم یک بازی نبرد و نقش آفرینی (RPG) فانتزی (جهان باز) با جنبه‌های مختلف جمع‌آوری و تجارت است که هم برای گیمرهای معمولی و هم برای دوستداران سرسخت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) جذاب است.

این یک بازی رمزنگاری بازی برای کسب درآمد است که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های توکن شده خود را به اشتراک بگذارند و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) کسب کنند.

بازی ارز دیجیتال ایلوویوم (Illuvium)

ILV ارز اصلی است که برای جایزه دادن به بازیکنان برای دستاوردهای آنها در بازی استفاده می‌شود. همچنین به آنها امکان دسترسی به قسمت خود از طاق Illuvium را می‌دهد.

در دنیای ایلوویوم موجوداتی به نام ایلوویال سکونت دارد. بازیکنان می‌توانند آنها را دستگیر کرده و به سلامتی خود بازگردانند. آنها بخشی از مجموعه بازیکن می‌شوند و می‌توانند در حالت Auto Battler بازی ارز دیجیتال برای مبارزه با دیگر ماجراجویان استفاده شوند.

یکی از برترین بازی‌های رمزنگاری در سال 2023، SkyWeaver یک بازی کارتی مبتنی بر پلتفرم بلاک چین است که گیم پلی استراتژیک را با یک بازار متعلق به بازیکن ترکیب می‌کند. در SkyWeaver، بازیکنان می‌توانند کارت‌های NFT قابل معامله را برنده شوند.

بازی ارز دیجیتال اسکای ویور (Sky Weaver)

وقتی SKyWeaver بازی می‌کنید، این شانس را دارید که رتبه خود را در تابلوهای امتیازات افزایش دهید و بنابراین، کارت‌های جدیدی را برنده شوید که می‌توانید از آنها برای بازی با سایر گیمرها استفاده کنید یا با آنها معامله کنید.

SkyWeaver Shop، قابلیتی که به زودی عرضه می‌شود، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی است. این یک صرافی غیرمتمرکز P2P درون بازی است که بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را خریداری کرده و معامله کنند.

SkyWeaver یک بازی رایگان بازی برای کسب درآمد است که توسط Horizon Blockchain Games در سال 2018 توسعه یافته است. حالت بتای باز آن به طور رسمی در فوریه 2022 راه‌اندازی شد. از طریق دسکتاپ یا دستگاه‌های تلفن همراه به عنوان یک برنامه قابل دسترسی است. برای انجام بازی، ابتدا باید کیف پول رمزنگاری خود را راه‌اندازی کنید تا جایی برای ذخیره کارت‌های خود داشته باشید.

Alien Worlds یک بازی ماجراجویی NFT است که در متاورس در سال 2055 اتفاق می‌افتد. در این بازی P2E، شما یک کاوشگر فضایی هستید که می‌توانید آیتم‌های دیجیتال یا NFT‌های منحصربه‌فرد را جمع‌آوری، مبادله یا استفاده کنید، که عمدتاً بر روی WAX مینت شده‌اند. بلاک چین برای استخراج TLM، شرکت در نبردها و تکمیل کوئست‌ها می‌توانید آیتم‌های درون بازی را به شکل NFT خریداری کنید.

بازی‌های ارز دیجیتال، آلین ورلدز (Alien Worlds)

علاوه بر ماینینگ، با قرار دادن TLM و شرکت در انتخابات هفتگی، می‌توانید کارت‌های بازی NFT را برای تقویت استراتژی خود معامله کنید و TLM خود را بین پلتفرم‌های بلاک چین دیگر مانند BSC، WAX و Ethereum از راه دور منتقل کنید.

می‌توانید TLM را از طریق صرافی‌های رمزنگاری مانند Kraken، Binance، KuCoin، Gate.io و بیتکس روم خریداری کنید.

این بازی در حال حاضر دارای شش سازمان مستقل غیرمتمرکز سیاره‌ای (DAOs) است که هر کدام دارای رهبران سیاره ای، خزانه داری و حق رای خاص خود هستند. سیارات Neri، Eyeke، Kavian، Magor، Naron و Veles هستند. علاوه بر این، هر سیاره مستقل است و می‌تواند میزبان بازی‌ها و NFTهای خود باشد.

Alien Worlds می‌تواند منبع خوبی برای درآمد غیرفعال باشد، به شرطی که با خرید Land در هر یک از دنیای بیگانه بازی، در بازی سرمایه‌گذاری کنید. اگر زمین دارید، می‌توانید از طریق مالیات سیاره درآمد غیرفعال ایجاد کنید.

دنیای بیگانه در دسامبر 2020 توسط داکوکو راه اندازی شد. به گفته DappRadar، این بازی در 30 روز گذشته بیش از 380 میلیون تراکنش داشته است که در همین مدت بیش از 530000 کیف پول فعال منحصر به فرد داشته است.

My Neighbor Alice یک بازی بی‌نظیر مبتنی بر بلاک چین است که در آن بازیکنان بومی غیر رمزنگاری برای ساخت، ایجاد و بازی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این یک بازی است که ویژگی‌های بلاک چین را برای بازیکنانی که با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آشنا نیستند، در دسترس و لذت بخش می‌کند.

بازی همسایه‌ام آلیس (My Neighbor Alice)

یک استودیوی بازی سازی به نام Antler Interactive با الهام گرفتن از بازی هایی مانند Animal Crossing و Minecraft، My Neighbor Alice را ایجاد کرد. آنا نورویک مدیر عامل این استودیو بازی سازی است. هدف این بازی آموزش بلاک چین و روشی جهت درآمدزایی است. چندین کاربر می‌توانند دنیای مجازی خود را با My Neighbor Alice ایجاد کنند.

علاوه بر این، چندین بازیکن می‌توانند با همسایگان خود ارتباط برقرار کنند، در فعالیت‌های سرگرم کننده روزانه شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. برای تبدیل شدن به بخشی از دنیای همسایه من آلیس، فرد باید زمین بخرد و در فعالیت‌هایی مانند جمع‌آوری حشرات، ماهیگیری، کشاورزی و زنبورداری شرکت کند.

از NFTهای مختلف ساختمان‌ها، گیاهان، درختان، گل‌ها و حیوانات درون بازی می‌توان برای طراحی و تزئین قلمرو بازیکنان استفاده کرد. بازیکنان همچنین ممکن است از ابزارهای جدید درون بازی مانند Game Builder و NFT Creator استفاده کنند تا تجربه بازی خود را مطابق میل خود سفارشی کنند و با منظره بازی کنند.

یک بازار درون بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های مختلف بازی و NFT را خریداری و بفروشند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های بازی خود را با استفاده از آواتارها شخصی‌سازی کنند و در یک انجمن زنجیره‌ای با یکدیگر ملاقات کنند. یک سیستم شهرت مترقی در بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا وضعیت خود را بهبود بخشند تا به رویدادهای انحصاری و NFT دسترسی پیدا کنند.

Dragons اولین بازی بلاک چین RPG جهان باز است که بر روی بلاک چین Enjin ساخته شده است.

بازی کریپتو سیکس دراگونز (The Six Dragons)

در این بازی نقش آفرینی، بازیکنان می‌توانند دنیای باز وسیع را کاوش کنند و در سیاه چال‌هایی که به طور تصادفی ایجاد شده‌اند، سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند به طور کامل مالک هر آیتمی که کشف می‌کنند، بسازند و بخرند یا بفروشند.

The Six Dragons یک بازی ارز دیجیتال با ویژگی‌های غنی و جهان باز است که در دنیای فانتزی Nemberus اتفاق می‌افتد. وسعت دنیای آن 256 کیلومتر مربع است و دارای سیاه چال، شگفتی‌های بسیار و مملو از جنگل‌ها، آتشفشان‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها، قلعه‌ها است.

بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از بین سه مدل شخصیت مختلف، جنگجو، جادوگر و روحانی را انتخاب کنند. با این حال، اگر هیچ یک از اینها با شخصیت شما مطابقت نداشت شما می‌توانید 33 مهارت مطلوب را از هر شخصیت ترکیب کنید تا شخصیت کامل خود را ایجاد کنید! هنگامی که شخصیت شما آماده شد، می‌توانید سلاح آنها را انتخاب کنید. آنها 26 نوع شمشیر، عصا و گرز برای انتخاب دارند.

لینک مطلب: لیست بهترین بازی‌های ارز دیجیتال رایگان سال 2024، کسب درآمد با بازی بلاک چین