FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

در سال ۲۰۲۱، اصطلاح توکن غیرقابل تعویض (NFT) در سراسر انجمن‌های ارزهای دیجیتال و فراتر از آن گسترش یافت و در نتیجه، تعداد علاقه مندان به خرید NFT افزایش یافت.

DEXterlab یک نظرسنجی را در قالب نظرسنجی توییتر انجام داد تا درک بهتری از وضعیت فعلی خرید NFT در ماه جولای به دست آورد. این تحقیق نشان داد که چه تعداد از افرادی که هرگز NFT نخریده اند می‌خواهند در آینده این کار را انجام دهند. ۲۶.۶ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی اعلام کردند که قصد خرید یکی از آنها را دارند، در حالی که ۳۱.۷ درصد از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ادعا کردند علاقه‌ای به خرید NFT ندارند.

علاوه بر این، نتایج نشان می‌دهد که ۱۷.۱٪ از افراد اولین NFT خود را در سال ۲۰۲۱ یا قبل از آن خریداری کرده‌اند. آمارها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۲ تعداد افرادی که برای اولین بار خریداری کردند بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود، زیرا ۲۴.۴٪ از پاسخ دهندگان ادعا کردند که اولین NFT خود را در سال ۲۰۲۲ خریداری کرده اند.

بازار نزولی کریپتو بر NFT ها نیز تأثیر می‌گذارد

به طور کلی، در طول یک بازار نزولی، افراد از موقعیت خود خارج می‌شوند تا زمانی که اعتماد به اقتصاد کلان بازگردد. تنها ۳۵.۲ درصد از متقاضیان در پاسخ به این سوال که آیا NFT ها را در بازار نزولی خریداری کرده‌اند، پاسخ مثبت دادند.همچنین ۵۱.۶ درصد، دیدگاه بدبینانه ای به آینده داشتند و در حال حاضر پول خود را در NFT ها سرمایه گذاری نمی‌کنند.

اگرچه اکثر NFT های بلوتراشه بیش از نیمی از ارزش خود را به دلار از دست دادند، تنها ۱۳.۲ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند معتقدند که سرمایه گذاری مقدار زیادی پول در NFT های بلوتراشه یک فرصت است تا یک خطر.

کاربران با داشتن NFT در بازار نزولی احساس راحتی می‌کنند

DEXterlab می‌خواست بداند که آیا افراد با وجود بازار نزولی از داشتن NFT احساس راحتی می‌کنند یا خیر. ۴۶.۵ درصد با حفظ سبد NFT خود احساس راحتی می‌کنند. ۵۳.۵ درصد از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند احساس کردند که داشتن NFT خطرناک است.

با توجه به اینکه علاقه مردم به جستجوی NFTها در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است، این واقعیت که افراد بیشتری اولین NFT خود را در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال ۲۰۲۱ به دست آوردند، از این ایده حمایت می‌کند که پذیرش NFTها رو به افزایش است.

علاوه بر این، این واقعیت که تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران با وجود کاهش ارزش NFT ها همچنان احساس راحتی در حفظ NFT دارند، اشاره‌ای است به این که این سرمایه گذاران معتقدند بازار صعودی NFT در آینده احیا خواهد شد و NFT ها نمرده اند.

نظر شما در مورد علاقه نداشتن بیش از ۳۰ درصد کاربران کریپتو به خرید NFT چیست؟

منبع:finbold.com