با لیست شدن میم کوین محبوب Shiba Inu در اپلیکیشن موبایل صرافی StealthEX، قیمت شیبا اینو به بالاترین حد دو ماهه خود رسید.

StealthEX یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین برای مبادلات نامحدود است. صرافی این خبر را در نوامبر سال گذشته، در مورد اضافه کردن کل توکن‌های مجموعه SHIB، متشکل از توکن‌های Shiba Inu ،BONE و Leash به لیست معاملاتی خود، در توییتر منتشر کرد. اکنون، توکن‌های SHIB در اپلیکیشن موبایل این پلتفرم برای مبادلات در دسترس است. صرافی StealthEX در حال حاضر از بیش از 700 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

در اوایل این ماه نیز، میم کوین SHIB در لیست صرافی اصلی Coins Pro که مقر آن در فیلیپین است، قرار گرفت.

این‌ها تنها صرافی‌هایی نبودند که اخیرا توکن SHIB را به لیست خود اضافه کردند. در اوایل دسامبر، پلتفرم تجاری ژاپنی OkCoinJapan، یکی از شرکت‌های تابعه صرافی مستقر در سانفرانسیسکو، از دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار پشتیبانی کرد.

افزایش قیمت شیبا اینو در هفته گذشته

طی هفته گذشته، شیبا اینو نزدیک به 23 درصد رشد داشته است. با توجه به اخبار مبنی بر اینکه به زودی نسخه بتا Shibarium عرضه خواهد شد، قیمت آن در ژانویه 8 درصد افزایش یافت.

مشابه سایر آلت کوین‌ها، SHIB پس از فروپاشی بیت کوین سقوط کرد. دلیل دوم کاهش قیمت نیز سقوط توکن FTT و ورشکستگی صرافی رمزنگاری FTX بود که توسط SEC به کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران متهم شده است.

منبع: u.today