خرید بیت‌کوین در PicPay بزرگترین برنامه پرداخت دیجیتال برزیل میسر می‌شود.

برنامه فین‌تک برزیلی PicPay یک صرافی درون‌برنامه‌ای راه‌اندازی می‌کند. این پلتفرم به بیش از 65 میلیون کاربر خود اجازه می‌دهد تا بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان اولین محصول رمزنگاری خود معامله کنند.

اندرسون چامون، معاون فناوری و محصولات PicPay می‌گوید: «اولین محصول جدید ما در بازار ارزهای دیجیتال یک صرافی خواهد بود. این صرافی یک کارگزار برای کسانی است که می‌خواهند روی ارزهای دیجیتال در پیک پی سرمایه‌گذاری کنند. کاربری که می‌خواهد بداند از کجا ارزهای دیجیتال بخرد، می‌تواند همه کارها را از طریق برنامه انجام دهد، با یک تجربه بسیار ساده، عملی و ایمن.»

PicPay علاوه بر راه‌اندازی صرافی که به کاربرانش امکان خرید، فروش و نگهداری بیت‌کوین را می‌دهد، به دنبال ادغام پرداخت با ارزهای دیجیتال است.

اندرسون چامون، معاون فناوری و محصولات، گفت: «PicPay وارد بازار کریپتو خواهد شد تا محبوبیت خود را نه تنها به عنوان یک سرمایه‌گذاری، بلکه به عنوان راهی برای تمرکززدایی پرداخت‌ها و سایر خدمات مالی انجام دهد.»

کاربران PicPay برای بالا بردن سطح دانش خودشان در زمینه ارزهای دیجیتال به مطالب آموزشی در این برنامه دسترسی خواهند داشت. این ابتکار که بزرگترین اپلیکیشن پرداخت در برزیل ایجاد کرده، پتانسیل جذب میلیون‌ها دلار را برای بیت‌کوین دارد. البته PicPay از موانع و پیچیدگی‌هایی که در این مسیر با آن روبروست مطلع است.

اما هدف این پلتفرم این است که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای مردم به اندازه استفاده از پول آسان کند.

به نظر شما ارزهای دیجیتال جایگزین مناسبی برای پول خواهند بود؟

منبع: bitcoinmagazine.com

لینک این خبر در کانال یوتیوب کریپتونگار *با فیلترشکن وارد شوید.