FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

صرافی Crypto.com با هدف گسترش دامنه فعالیت خود در اروپا پس از دریافت تاییدیه نظارتی از SEC قبرس، جای پای FTX را دنبال کرد.

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com همچنان به گسترش دامنه فعالیت خود ادامه می‌دهد و به جدیدترین شرکت رمزنگاری دارای مجوز رسمی در قبرس تبدیل شد. این شرکت در 22 ژوئیه تأییدیه نظارتی را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) دریافت کرد.

این تأییدیه به Crypto.com اجازه می‌دهد تا تعدادی از محصولات و خدمات را به مشتریان در قبرس مطابق با مقررات محلی ارائه دهد. گام نظارتی جدید در بحبوحه حضور جهانی رو به رشد Crypto.com انجام می‌شود زیرا این شرکت به طور سریع فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد و تأییدیه‌هایی را برای فعالیت در کشورهایی از جمله ایتالیا، یونان و سنگاپور دریافت کرده است.

کریس مارسالک، مدیرعامل Crypto.com، اظهار کرد این صرافی در حال حاضر اروپا را به عنوان منطقه اصلی برای گسترش انتخاب کرده است. او گفت: “این گواهی بر تعهد ما به تبعیت و همکاری با تنظیم کننده‌ها استوار است.”

علاقه صرافی‌ها به گسترش فعالیت در اروپا

براساس جدیدترین اخبار ارز دیجیتال، Crypto.com تنها صرافی ارز دیجیتال نیست که مجوز فعالیتش در قبرس تایید شده است. صرافی رقیب اصلی FTX نیز پس از دریافت تاییدیه CySEC در مارس 2022 به اروپا گسترش یافته است. صرافی‌های دیگر مانند Coinbase نیز علاقه‌مند به گسترش فعالیت در اروپا در میان بازار نزولی هستند.

صرافی‌های جهانی به طور فزاینده‌ای به سمت بازار قبرس حرکت می‌کنند. با این حال دولت قبرس در سال‌های اخیر اطمینان‌خاطر زیادی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال ارائه نکرده است.

موسسات مالی محلی بزرگ، از جمله بانک قبرس، تراکنش‌های مربوط به بیت کوین (BTC) را در سال 2021 مسدود کرد. در ماه سپتامبر، CySEC برنامه‌هایی را برای افزایش نظارت بر ارزهای دیجیتال با ادغام مقررات ضد پولشویی اتحادیه اروپا در قانون قبرس فاش کرد.

صرافی Crypto.com نه تنها به کاربران امکان خرید و فروش بیش از 250 ارز دیجیتال را می‌دهد، بلکه خدماتی مانند کارت ویزا کریپتو را نیز ارائه می‌دهد. این شرکت به طور فعال برای ساده کردن پرداخت‌ها در پلتفرم خود کار می‌کند و گزینه Google Pay را برای کاربران اندروید در ماه جولای معرفی کرد.

به نظر شما دریافت تاییدیه نظارتی از SEC قبرس توسط Crypto.com راه را برای سایر صرافی‌ها باز خواهد نمود؟

منبع: cointelegraph.com