FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا اعلام کرد که قصد دارد با راه‌اندازی مجموعه NFT فیفا، لحظات هیجان‌انگیز جام جهانی 2022 قطر را در قالب توکن‌های NFT ثبت کند. فیفا برای این کار از بلاک چین Algorand استفاده خواهد کرد.

این مجموعه NFT معرفی شده توسط فیفا با نام FIFA+ Collect از اواخر ماه سپتامبر با لحظات حساس و به یاد ماندنی و گلزنی از دوره های قبلی جام جهانی عرضه خواهد شد و برای کاربران قابل خرید و فروش می‌باشد.

فیفا قرارداد همکاری خود را با شبکه Algorand در ماه می امضا کرد. در نتیجه این همکاری، FIFA+ Collect نیز در الگوراند ثبت و اجرا خواهد شد.

به گفته مدیر عامل موقت الگوراند، دبلیو شان فورد، تعهدی که فیفا برای ایجاد پل ارتباطی با Web3 توسط Algorand انجام داده است، نشانه روحیه نوآورانه و تمایل آنها برای تعامل مستقیم و یکپارچه با هواداران فوتبال در سراسر جهان است.

فیفا هنوز تمام جزئیات مربوط به زمان عرضه مجموعه‌های NFT را فاش نکرده است. اما این سازمان قصد دارد NFTها را در طول جام جهانی 2022 قطر در ماه نوامبر منتشر کند.

Romy Gai، مدیر ارشد بازرگانی فیفا گفت: “طرفداران فوتبال در سراسر جهان می‌توانند بخشی از لحظات جام جهانی قطر را به روش‌های جدید و هیجان انگیزی برای خود داشته باشند.”

Algorand شریک رسمی فیفا در بلاک چین، تنها شرکت رمزنگاری حاضر در جام جهانی فیفا نیست. این سازمان جهانی همچنین Crypto.com را به عنوان حامی رسمی انحصاری خود برای مسابقات دارد.

تبلیغات ورزشی و ارز دیجیتال

با وجود رکود بازار، چندین شرکت ارز دیجیتال همچنان از ورزش برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

پلتفرم ارز دیجیتال، Whalefin در حال حاضر اسپانسر آستین پیراهن باشگاه فوتبال چلسی است و بلاک چین Tezos حامی کیت‌های تمرینی منچستریونایتد است.

اما سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال فقط در ورزش فوتبال محدود نمی‌شود. شرکت‌های رمزنگاری بیش از ۲ میلیارد دلار برای تبلیغات ورزشی هزینه کرده‌اند. شرکت‌هایی مانند NBA، فرمول 1 و MLB از حمایت طرفداران ارزهای دیجیتال برخوردار هستند.

منبع: beincrypto.com