صرافی Kucoin رهبری صادرکننده استیبل کوین و خدمات پرداخت مبتنی بر بلاکچین CNHC را به عهده گرفته و همچنین این صرافی در این مسیر سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری کرده است.

Kucoin از صادر‌کننده استیبل کوین که با یوان مرتبط است در جهت ابتکارات جدید استیبل کوین حمایت می‌کند.

جاستین چو، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Kucoin و مدیر سرمایه‌گذاری Kucoin Ventures، در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف گفت:«اولین باری است Kucoin Ventures در پروژه‌ای مرتبط به استیبل کوین شرکت می‌کند. که مربوط به سرمایه‌گذاری بر روی CNHC است.»

به گفته چو Kucoin علاقه‌مند به ایجاد زیر ساختی قوی برای سیستم مالی است.

چو در بیانیه‌ای گفت:«سرمایه‌گذاری در CNHC استراتژی Kucoin Ventures برای حمایت از زیر ساخت Web3 در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.» ناگفته نماند که Kucoin Ventures، اوایل سال 2022 در پروژه بلاکچین Conflux مبلغ 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود.

چو خاطرنشان کرد که هنگ کنگ دارای یک اکوسیستم مالی تثبیت شده و همچنین دارای مقررات و سیاست‌هایی برای دارایی‌های دیجیتال است، که می‌تواند این کشور را به مرکز رمزنگاری جهان تبدیل کند.

جوی چم، یکی از بنیان‌گذاران CNHC بیان کرد که در آینده نزدیک این ارز در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز فهرست خواهد شد. در حال حاضر طبق داده‌‌های Coin Market Cap استیبل کوین CNHC تنها در صرافی Tru Bit Pro فهرست شده است.

چم خاطرنشان کرد که در حال حاضر CNHC از خدمات تسویه حساب در استیبل کوین‌های اصلی از جمله تتر و USDC پشتیبانی می‌کند.

جانی لیو مدیر عامل Kucoin به کوین تلگراف گفت:« Kucoin ارتباطی با بانک‌های سیلیکون‌ولی یا سیلور‌گیت نداشته و هیچ تاثیری از طرف آن‌ها مواجه صرافی نشده است.»

در موقع انتشار این خبر، از صرافی Kucoin در ایالات متحده به دلیل نقض ادعای ارائه خدمات معاملات ارزهای دیجیتال در نیویورک شکایتی ثبت شده است.

منبع: cointelegraph.com