مدیرعامل  شرکت consenSys  گفت: در سال جدید بعد از اصلاحاتی که در کارکنان خود انجام دادیم و با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم در بین همکاران برنامه‌ریزی‌هایی دقیق برای توسعه نرم‌افزار بلاک‌ چین انجام دهیم. درست است که با کاهش حجم اکوسیستم‌ها شاید در ابتدا تاثیر منفی کوچکی در برنامه‌هایمان ببینیم ولی این سختی را تحمل می‌کنیم، چون با ورود شرکت‌های کوچک و خرد به این بازار باعث می شود که سرمایه‌های اقتصادی ما بالاتر برود.

لوبین می گوید: ما می‌توانیم نرم‌افزارهای جدیدتر و به‌روزتری ارائه دهیم، چرا که با کاهش هزینه‌های شرکت  باند فرودگاهی قابل توجه برای تامین مالی عملیات‌های در پیش رو در نظر گرفتیم و با خرید کردن از شرکت‌های کوچک و پیوستن به آنها قطعات ارزشمندی به شرکتمان اضافه کردیم.

از نظر لوبین، شرکت را در موقعیتی قوی قرار داده است تا بتواند مشکلات اقتصادی جهانی را در آینده نزدیک پشت سر بگذارد. لوبین گفت که تیم او نگران این بود که مشکلات قریب‌الوقوع در بازار سرمایه خطرپذیر، جمع‌ آوری وجه نقد را برای شرکت‌های رمزنگاری سخت کند. بنابراین شرکت می‌خواهد برای این احتمال آماده شود.

او توضیح داد: انتظارات بسیار نگران‌کننده‌ای وجود دارد که هنوز در زنجیره‌های تولید، تهیه مواد و تراشه‌ها، در تامین مالی VC اتفاق می‌افتد، و کمبودهایی در قطعات و نوآوری بلاک چین وجود دارد و تا زمانیکه در تولید فناوری اتفاقی نیفتد سرمایه‌گذاران حاضر به ریسک نیستند تا پولهایشان را روانه بلاک چین کنند.

در صورتیکه لوبین از تیم حرفه ای خود به قدری مطمئن است و می داند که در آینده ای نزدیک چه تحولی عظیمی در خصوص توسعه نرم‌افزار بلاک‌ چین اتفاق خواهد افتاد ، برای همین می گوید که ما تمام سختیهای پیش رویمان را تحمل خواهیم کرد تا به هدفمان برسیم.

منبع: cointelegraph