FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

علاقه آمریکایی ها به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده توسط غول پرداخت دیجیتال مسترکارت در رابطه با علاقه آمریکایی‌های لاتین به ارزهای دیجیتال، 51% از مصرف کنندگان حداقل یک تراکنش با ارزهای دیجیتال انجام داده‌اند و بیش از 33% از آنها از استیبل‌کوین برای خریدهای روزمره استفاده کرده‌اند.

این مطالعه با عنوان «شاخص پرداخت‌های جدید 2022» بر نوآوری‌های مالی مانند ارزهای دیجیتال، راه‌حل‌های DeFi، بلاک‌چین و NFT تمرکز دارد و هدف آن ارزیابی رفتار مصرف‌کننده در مورد روش‌های پرداخت نوین است.

طبق این نظرسنجی، در آمریکای لاتین، 54% از مصرف‌کنندگان لاتین به عملکرد دارایی‌های دیجیتال بعنوان سرمایه‌گذاری خوش‌بین هستند. در همین حال، دو سوم مردم لاتین خواهان یک گزینه پرداخت ترکیبی هستند که شامل هر دو روش پرداخت رمزنگاری و سنتی برای عملیات روزانه آنها باشد.

علاوه بر این، لاتین‌ها به طور فعال توسط محصولات مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال هدایت می‌شوند. 82% گفتند که مایلند «کارکردهای مرتبط با ارز دیجیتال را مستقیماً از مؤسسه مالی فعلی خود در دسترس داشته باشند». علاوه بر این، اکثر مصرف‌کنندگان در منطقه، هنگام معامله با «سازمان‌های مورد اعتماد» احساس راحتی بیشتری در پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری دارند.

در مقایسه با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، لاتین تبارها انعطاف‌پذیری و تمایل بیشتری برای اتخاذ گزینه‌های پرداخت جدید نشان داده‌اند. در مقابل بیش از 75% از مصرف‌کنندگان در اروپا و آمریکا که روش‌های پرداخت سنتی را ترجیح می‌دهند، 86% از لاتین‌تبارها حداقل از یک روش پرداخت نوظهور مانند بیومتریک، ارزهای دیجیتال و کد QR در سال گذشته استفاده کردند.

مسترکارت آمریکای لاتین و معاون اجرایی کارائیب در مورد علاقه روزافزون به روش‌های جدید پرداخت دیجیتال، اظهار داشتند: «مردم آمریکای لاتین به طور فزاینده‌ای برای انجام تراکنش‌های مالی خود به فناوری روی می‌آورند و انتظار می‌رود این روند همچنان رو به افزایش باشد، “با 95% برنامه‌ریزی برای استفاده از روش پرداخت دیجیتال در سال آینده و 29% اذعان به استفاده از پول نقد کمتر در سال گذشته.”»

نظر شما در این مورد چی هست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato.com