FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ناشر استیبل‌کوین تتر در 27 ژانویه در توییتر توضیح داد که سبد سهام آن توسط اوراق تجاری چینی یا آسیایی پشتیبانی نمی‌شود. اینگونه طی خبر منتشر شده از بازار ارز دیجیتال، تتر به شایعات پایان داد. او اظهار داشت: “پرتفوی تتر فاقد اوراق تجاری چینی است. همچنین از امروز، مجموع اوراق تجاری آن بار دیگر به 3.7 میلیارد دلار کاهش یافته است.”

تتر متعهد شده است که تا پایان نوامبر هیچ دارایی CP نداشته باشد. پیش از آن نیز، تتر این شایعات را قاطعانه رد کرده بود. ادعا می‌کرد که این شایعات برای ایجاد وحشت منتشر می‌شود. در این ماه، تتر سر و صدای مشابهی را در مورد اوراق تجاری ایجاد کرده بود. این شایعات می‌توانست بار دیگر بازار را تحت فشار قرار دهد. این پلتفرم به شایعات پایان داد و مجدداً خاطرنشان کرد: «Tether همچنان اطمینان حاصل می‌کند که دارای یک سبد متنوع است و کاهش اوراق تجاری آن تعهدی به جامعه می‌باشد.»

با این حال، آنچه جالب است این است که تحقیقات بلومبرگ در سال گذشته ادعایی داشته است. آنها مدعی هستند ذخایر تتر شامل وام‌های کوتاه مدت به شرکت‌های بزرگ چینی است. در نتیجه، رکود در بازار املاک چین‌ و نگرانی‌ها در مورد نقدینگی دارایی‌های مرتبط با این بخش افزایش یافته است. الکس ولش از تتر در بیانیه‌ای گفت که این شرکت ذخایر CP خود را “در سطح رتبه بندی” افشا می‌کند.

در همین حال، همانطور که تتر اعلام کرده است که دارایی‌های اوراق تجاری خود را کاهش داده است. همچنین در آخرین بیانیه خود اعلام کرده بود که بیش از 47 درصد از کل ذخایر USDT در حال حاضر در خزانه‌داری ایالات متحده است که اوراق تجاری کمتر از 25 درصد از پشتوانه USDT را تشکیل می‌دهد.

بررسی بزرگترین استیبل‌کوین

با این حال، تتر به شایعات پایان داد. او هرگونه تأثیر منفی بر استیبل‌کوین را به دلیل ورشکستگی سلسیوس رد کرده است. گزارش‌های اخیر رسانه‌ها حاکی از آن است که تتر برای وام ۸۴۰ میلیون دلاری که از شبکه سلسیوس دریافت کرده، تحت بررسی است. ناشر این استیبل‌کوین تأیید کرده است که “Tether مصمم است تا بازار استیبل‌کوین را از طریق موج بعدی پذیرش، رهبری کند. او این کار را بدون توجه به منتقدان و شایعات با افتخار انجام خواهد داد.”

آیا پایان یافتن شایعات درباره تتر در روند بازار تاثیر دارد؟

منبع: beincrypto.com