امروز، تیم سولانا اعلام کرد که بلیت‌های آنلاین این رویداد برای تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۱ سپتامبر کاملاً به فروش رسیده است. اما تیم سولانا تأکید کرد که ممکن است تعداد محدودی بلیت در محل رویداد موجود باشد.

هدف اصلی این رویداد علاوه بر معرفی بهترین آلت کوین‌های مبتنی بر SOL ارائه ایده‌های نوآورانه از رهبران مختلف است تا بتوان فناوری بلاکچین را در سطح جهانی به پذیرش عمومی نزدیک‌تر کرد.

رویداد Breakpoint امسال توسط شرکت‌هایی مانند Circle صادرکننده استیبل‌کوین‌ها، Wormhole ،Santiment Auros ،Crypto.com و پروژه میم‌کوین Bonk (BONK) حمایت مالی شده است

یکی از شرکت‌کنندگان برجسته این رویداد در روز جمعه یک سخنرانی اصلی خواهد داشت و اعلام کرده که چند پروژه هیجان‌انگیز را معرفی خواهد کرد.

با توجه به تجربه رویداد‌های قبلی Breakpoint، به نظر می‌رسد که این رویداد تأثیر مثبتی بر قیمت سولانا خواهد داشت. اگر روند تاریخی تکرار شود، احتمال افزایش قیمت سولانا تا نزدیکی بالاترین حد خود وجود دارد.

 از نظر تکنیکال، قیمت سولانا در حال حاضر در یک محدوده تثبیت افقی با سطح حمایت قوی بالای ۱۲۲ دلار قرار دارد. همچنین این آلت‌کوین با ارزش بازاری کامل حدود ۷۷ میلیارد دلار و میانگین حجم معاملات روزانه ۱.۸ میلیارد دلار، توانسته با وجود احساسات ضعیف صعودی، از میانگین متحرک ۵۰ روزه بازگشت کند.

علاوه بر میم کوین‌های مبتنی بر سولانا، پذیرش پروژه‌های وب3 این شبکه نیز باعث تقویت توکن‌های مربوطه شده است.

سه توکن برتر مبتنی بر سولانا که در آستانه رویداد Breakpoint باید به آن‌ها توجه داشت شامل Jupiter (JUP) ،Jito (JTO) و Kamino (KMNO) هستند. این سه پروژه وب3 بالاترین ارزش قفل‌شده کل و کاربران فعال روزانه را دارند.

طبق آخرین داده‌های بازار ارزهای دیجیتال، قیمت KMNO و JTO همچنان در حدود ارزش اولیه خود قرار دارد. در حالی که قیمت JUP، با وجود پذیرش گسترده سولانا همچنان در حال آزمایش سطوح پایین بازار نزولی ۲۰۲۳ است.