FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

ساعاتی پس از مرگ ملکه الیزابت دوم موجی از میم‌ کوین‌ها و NFTهای مرتبط با ملکه بریتانیا وارد بازار شد.

ملکه الیزابت دوم روز پنج‌شنبه (8 سپتامبر) در سن 96 سالگی پس از 70 سال و 214 روز تاج و تخت بریتانیا درگذشت. مرگ طولانی‌ترین پادشاهی تاریخ بریتانیا با غم و اندوه در سراسر جهان استقبال شد. در این بین، توجه جامعه کریپتو را نیز به خود جلب کرد.

چند ساعت پس از انتشار این خبر، میم کوین‌هایی مانند “Queen Elizabeth Inu” ،”Queen Doge” و “God Save The Queen” و … در برخی از اکوسیستم‌های بلاک چین غیرمتمرکز ظاهر شد.

افراد سودجو و مبتکر در صنعت ارزهای دیجیتال در طول سال‌ها ثابت کرده‌اند که می‌توانند به روش‌های غیرعادی نسبت به هر رویداد بزرگی که در جهان رخ می‌دهد واکنش نشان دهند. مدت کوتاهی پس از درگذشت اعلیحضرت، بیش از 40 میم کوین و ‌NFT با مضمون ملکه در بلاک چین اتریوم و زنجیره BNB بایننس مشاهده شد.

میم کوین‌های مشهور ملکه بریتانیا

در بین این میم کوین‌ها، “Queen Elizabeth Inu” در حال حاضر 11,400٪ افزایش یافته است و میم کوین “God Save the Queen” قبل از شروع کاهش قیمت در چند ساعت گذشته 1500٪ افزایش یافت.

یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام “Queen Elizabeth 69 Years NFT” نیز ساخته شد.

شایان ذکر است که همه از این میم کوین‌ها با اشتیاق استقبال نکردند. یک علاقه‌مند به NFT که در توییتر به عنوان ThreadGuy شناخته می‌شود، استدلال کرد که هر کسی که تلاش می‌کند از مرگ ملکه الیزابت سود به دست آورد، شایسته رفتن به جهنم است. یک معامله‌گر به نام “Byzantine General” نیز مخالف بود و گفت که تعامل با این میم کوین‌ها باید متوقف شود.

ملکه الیزابت دوم طولانی‌ترین پادشاهی بریتانیا بود. در طول دهه‌ها، او به‌عنوان نهادی در بریتانیا و شخصیتی که ملت‌های مختلف منطقه را متحد می‌کرد، تلقی می‌شد. در طول سلطنت خود، او ترجیح داد درگیر مسائل سیاسی نشود، که می‌تواند یکی از دلایل حمایت جامعه از او باشد.

منبع: cryptopotato.com