• بیت کوین در حین پولبک بازار به زیر سطح حمایت بحرانی 53000 دلار سقوط کرده است.
  • سوء قصد نافرجام اخیر علیه دونالد ترامپ، شانس او را در پیروزی در انتخابات افزایش داده و به طور بالقوه جو روانی بیت کوین را تقویت کرده است به طوری که مانند کاتالیزوری برای صعود بیت کوین عمل کرده است.
  • آیا زمان مناسبی برای شروع خرید، قبل از شروع بالا رفتن دوباره قیمت کریپتو است؟
  • بازگشایی فروش سهام مبتنی بر هوش مصنوعی با قیمت کمتر از 8 دلار در ماه : فروش تابستانی اکنون شروع می‌شود!

بازار رمز‌ارزها در هفته‌های اخیر پس از طولانی شدن ارزش‌گذاری‌ها تمام شد. این موضوع با کاهش قیمت اخیر بیت کوین کاملا مشهود است. کریپتو به زیر سطح حمایت کلیدی 53000 دلار سقوط کرده است.

با این حال، یک خوش شانسی بالقوه برای گاوهای بیت کوین پدیدار شده است. سوء قصد نافرجام اخیر علیه دونالد ترامپ، باعث افزایش شانس پیروزی ترامپ در انتخابات شده است که کاتالیزوری برای صعود بیت کوین تلقی می‌شود.

در آخر هفته گذشته، رویدادهای اندوهناکی در جریان دیدار دونالد ترامپ با رای دهندگان در پنسیلوانیا در بازارهای مالی از جمله بخش ارزهای دیجیتال به وقوع پیوست.

سوء قصد نافرجام علیه نامزد جمهوری خواه، که از نظر تئوری می‌تواند شانس پیروزی وی را افزایش دهد، موجی از خوش بینی را در میان سرمایه گذاران به همراه داشت. این جو روانی، همانطور که با افزایش بیت کوین و اتریوم مشهود است، به طور مثبت بر رمز‌ارزها تأثیر گذاشت.

چارت تحلیل بیت کوین

از ابتدای ماه ژوئن، بیت کوین با عوامل بازدارنده قابل توجهی مواجه شده است. اینها شامل انحلال دارایی‌های صرافی ورشکسته Mt. Gox، فروش گسترده تر توسط ماینرهای دیجیتال و دولت آلمان است. علیرغم این فشارها، قیمت بیت کوین درست بالای ناحیه تقاضا در حدود 53000 دلار، حمایت شد و روند نزولی را متوقف کرد.

به لحاظ تکنیکالی، این تثبیت نشان می‌دهد که عرضه کاهش یافته است و بیت کوین ممکن است به پایان مرحله اصلاح خود نزدیک شود. سرمایه گذاران به دقت بیت کوین را زیر نظر دارند تا ببینند آیا این آغاز یک بهبود پایدارتر است یا خیر.

خریداران قیمت را به بالای 60000 دلار رسانده‌اند و اکنون در ناحیه عرضه فعلی با مقاومتی در حدود 63000 دلار مواجه خواهند شد. اگر گاوها از این سطح عبور کنند، روند صعودی می‌تواند از سر گرفته شود و قله‌های تاریخی اخیر را هدف قرار دهد.

یک تازه وارد در بین 10 ارز دیجیتال برتر وجود دارد. TON/USD، با ارزش بازار 18.38 میلیارد دلار، به رتبه هشتم صعود کرده است. این افزایش به دلیل روابط نزدیک آن با برنامه پیام‌رسان محبوب Telegram است و این درحالی است که TON پتانسیل تبدیل شدن به روش پرداخت غالب را دارد.

لیست 10 رمز ارز برتر

TON ارز دیجیتالی است که در سال 2018 ایجاد شد. امسال از طریق ادغام با پلتفرم تلگرام که منشا پیدایش آن است، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. ورود سرمایه گذار بزرگ Panther Capital نیز به رشد آن دامن زده است. پتانسیل TON در درجه اول در پایگاه کاربران گسترده تلگرام نهفته است که دارای 900 میلیون کاربر فعال است.

چارت تحلیل تن

این پروژه که توسط بنیاد TON، گروهی از حامیان غیرتجاری مدیریت می‌شود، چندین مزیت را ارائه می‌دهد. سیستم پرداخت خرد به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های مختلف موجود در تلگرام پول پرداخت کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود را از طریق قراردادهای بلاک چین هوشمند ایجاد کنند.

TON به طور فزاینده ای اتریوم را به چالش می‌کشد، زیرا هر دو ارز دیجیتال از پروتکل Proof of Stake استفاده می‌کنند. تراکنش‌های سالانه TON با 568300 تراکنش در مقایسه با اتریوم 351400، از اتریوم پیشی گرفته است. با توجه به پایگاه کاربران گسترده تلگرام، این شکاف احتمالاً افزایش خواهد یافت. با این حال، TON با چالش‌هایی مانند ناسازگاری با محیط توسعه EVM و گسترش بازار محدود در ایالات متحده و چین به دلیل رقابت محلی مواجه است.

در حال حاضر، TON به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. شکستن ناحیه عرضه فعلی با قیمت 7.70 دلار می‌تواند منجر به قیمت‌های بالای جدید شود.

منبع : INVESTING

لینک خبر : افزایش شانس پیروزی ترامپ، کاتالیزوری برای روند صعودی بعدی بیت کوین