FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

بایننس قصد دارد مجددا با سرمایه جدید وارد عرصه بازار دیجیتال کره جنوبی شود و‌ برداشت مشتری و پرداخت سود را برای محصول سودآور Gopax یعنی GoFi فعال کند.

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس با خرید جدید پلتفرم معاملات ارز دیجیتال Gopax  و‌ آوردن مشتری‌های جدید با بالا بردن خرید و فروش ارز به کره جنوبی بازمی‌گردد.

بلومبرگ در 3 فوریه گزارش داد، بایننس اکثریت سهام صرافی ارز دیجیتال مشکل‌دار Gopax را به دست آورده و پس از خروج از بازار دو سال پیش، دوباره وارد کره جنوبی شده است.

بایننس در خصوص این پروژه گفت: توانستیم با تزریق 1میلیون دلار به این بازار توسط اسپانسری قوی از یک پروژه سرمایه‌گذاری مجددا صنعت ارز دیجیتال را پیشرفت دهیم و راه‌اندازی کنیم. این ابتکار باعث بازیابی مجدد این صنعت به کره جنوبی شد.

بازگشت بایننس به کره جنوبی

ییبو لینگ، مدیر ارشد بازرگانی بایننس، گفت که بایننس بدون افشای شرایط معامله، یک موقعیت سهام «معنادار» در Gopax به دست آورده است.

این خرید چند ماه پس از توقف برداشت در این صرافی اتفاق افتاد، Gopax از برخی محصولات در نوامبر 2022 در بحبوحه سقوط صرافی FTX رونمایی کرد. به گفته لینگ، بایننس قصد دارد سرمایه جدید را در صرافی وارد کند، تا امکان برداشت مشتری و پرداخت سود برای محصول پربازده Gopax را فراهم کند.

لینگ اظهار داشت: هدف اساسی این معامله “حمایت از مشتریان و اطمینان از اینکه مشتریانی که می‌خواهند دارایی‌های خود را برداشت کنند، بود.”

این یک خبر خوشحال‌کننده برای کره جنوبی می‌باشد چرا که می‌تواند در کل دنیا مجددا ارزش و اعتبار خود را با صرافی بایننس به دست بیاورد. امیدواریم با ورود مجدد بایننس به لیست صرافی‌های کره جنوبی شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این کشور باشیم.

منبع: cointelegraph