FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

Microstrategy بیت کوین‌های دیگری را به قیمت 29.3 میلیون دلار خریداری کرد و به خزانه رو به رشد ارزهای دیجیتال خود اضافه کرد.

MicroStrategy Incorporated یک شرکت آمریکایی است که اطلاعات تجاری را ارائه می‌دهد، این شرکت نرم‌افزاری در تجزیه و تحلیل داده‌های داخلی و خارجی به منظور تصمیم گیری‌های تجاری در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن همراه فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی آن در ویرجینیا، واقع در واشنگتن قرار دارد.

MicroStrategy اولین خرید بیت کوین خود را در آگوست 2020 انجام داد و از آن زمان، این شرکت به طور مداوم به دارایی‌های خود اضافه کرده است. آخرین خرید، مجموع بیت کوین متعلق به MicroStrategy به بیش از 12.6 میلیارد دلار رساند که گواهی بر اعتماد این شرکت به سرمایه‌گذاری بلندمدت ارز دیجیتال است.

در سال 1992، MicroStrategy اولین مشتری اصلی خود را با امضای قرارداد 10 میلیون دلاری که مک‌دونالد بود به دست آورد. بین سالهای 1990 و 1996 هر ساله 100% درآمد را افزایش داد.

Saylor مدیر عامل شرکت MicroStrategy رتبه 14 در لیست 100 شرکت برتر ارز دیجیتال قرار دارد و مدافع بیت کوین بوده و می‌گوید شرکت‌ها باید این را بپذیرند که بزرگترین ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی استراتژیک به شمار می‌رود. Saylor بارها اعلام کرده است که بیت کوین امن‌ترین و مطمئن‌ترین ذخیره ارزشی است که امروزه در بازار وجود دارد و فرصتی منحصر به فرد برای کسب و کارها و محافظت از دارایی‌های خود در برابر تورم است. در حال حاضر آخرین مبلغ بیت کوین‌های این شرکت بالغ بر 140000 BTC به ارزش بیش از 12.6 میلیارد دلار است.

منبع: cointelegraph