FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

مدیر عامل Binance گفت، قانونگذاران برای قوانین مناسب نیاز به درک عمیق رمزارزها دارند. Changpeng Zhao می‌گوید کسانی که از صنعت کریپتو استفاده می‌کنند باید آموزش صحیح و درستی از این عرصه داشته باشند تا بتوانند به عنوان یک شغل در این صنعت فعالیت کنند و اگر سرمایه‌گذاری یا فعالیتی دارند باعث پیشرفت آنها شود.

آیا کسانی که ارز وارد این صنعت می‌کنند واقعا به این عرصه آشنایی دارند؟ آیا بی‌هدف سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ کسانی که اطلاعاتی در مورد کریپتو نداشته باشند به صورت موقت می‌آیند و خیلی سریع خارج می‌شوند. کسانی هم هستند که به دلیل درست توصیف نشدن ارز دیجیتال ترس از این صنعت دارند.

مدیر عامل Binance، بیان کرد که برای تنظیم‌کننده‌های ارزهای دیجیتال مهم است که یک نظارت عمیق داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر استفاده‌کنندگان از صنعت کریپتو، آسانتر شدن مقررات ارزهای دیجیتال، یک گرایش بسیار طبیعی برای از بین رفتن کارهای سنتی و انجام خدمات مالی به صورت ارزدیجیتال و جایگزین شدن آن‌ وجود دارد. کریپتو با بانک‌ها و صنعت مالی سنتی متفاوت است. سوالاتی مانند نحوه طبقه‌بندی دارایی‌های مختلف در تصمیم‌گیری در مورد مقررات این صنعت مهم است، زیرا انواع مختلفی از دارایی‌های رمزنگاری وجود دارد، برخی از دارایی‌ها ممکن است مانند اوراق بهادار به نظر برسند، برخی دیگر مانند کالاها یا توکن‌های خدماتی، برخی حتی ممکن است ترکیبی از این ویژگی‌ها را داشته باشند. گفتن این نکته بهتر است قبل از ارائه مقررات اجازه دهید صنعت کریپتو به طور کامل توسعه یابد. دلیل خاص این امر این است که پیش‌بینی اینکه دقیقاً چه چیزی در صنعت، محبوب خواهد بود دشوار است. 

در پاسخ به آنچه که می‌تواند باعث پذیرش انبوه رمزارز شود، مدیرعامل بایننس گفت، این واقعیت است که بسیاری از دولت‌ها تلاش می‌کنند به ارز دیجیتال بیایند، ممکن است در واقع محرک رشد کریپتو باشند. او توضیح داد که تلاش‌های دولت در بستن بانک‌ها، دسترسی به اعمال محدودیت‌های بیشتر در بازارهای مالی سنتی، در واقع افراد بیشتری را به سمت ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد.

منبع: cointelegraph