FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

دبی توانست با افتتاح اولین فروشگاه NFT، در زمینه هنر دیجیتال و فروش تابلوهای نقاشی به صورت دیجیتال وارد عرصه هنر شود.

NFTها توکن‌های غیر قابل تعویض و منحصر به فرد‌‌ از کالاهای دیجیتال و فیزیکی هستند. دارایی‌‌‌‌های رمزنگاری NFT به‌ ‌عنوان یکی از روش‌های احراز هویت، برای خریداران عمل می‌کنند و جنبه‌هایی مانند مالکیت را اثبات می‌کنند. توکن‌های غیر قابل تعویض برای شرکت‌هایی که می‌خواهند بدانند محصولاتشان به چه شکل استفاده می‌شود نیز قابل استفاده است.‌ در دنیای NFT خرید‌ و فروش آسان و دسترسی به هر کالایی راحت می‌باشد و ارزش کالاها در NFT از بین نمی‌رود.

فروشندگان با محصولاتشان در فروشگاه NFT بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند خریدارانی که در کل دنیا وجود دارند را شناسایی کنند. با این روش در سریعترین زمان ممکن، شما می‌توانید از این پس به راحتی و به صورت دیجیتال محصولات خود را در این فروشگاه‌ها به نمایش گذاشته و به فروش برسانید. با NFTها آثار هنری، تابلوهای نقاشی و صنایع دستی در معرض دید کل مردم کره خاکی قرار می‌گیرند.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی ftNFT

در فروشگاه ftNFT Fastex طیف گسترده‌ای از NFTها، حتی برای کاربران عادی قابل استفاده است و بُعد جدیدی به استفاده مردم از دنیای دیجیتال اضافه می‌کند. جدا از نمایش nftهای محبوب بازارftNFT، فروشگاههای آجر و ملات میزبان یک “غرفه آواتار” مجهز به اسکنر سه بعدی هستند. راه‌اندازی فروشگاههای فیزیکی NFT در منطقه‌ای پر رونق با بیش از 130 میلیون بازدیدکننده در سال، به هدف گسترده‌تر شدن افزایش آگاهی برای NFTها کمک می‌کند. با این حال، تلاش‌های زیادی برای تبدیل شدن محصولات فیزیکی به کالاهای دیجیتال نیاز است که به تعامل دو طرفه بین دنیای فیزیکی و دیجیتال کمک کند. به همین دلیل است که ftNFT بخش قابل توجهی از فروشگاه فیزیکی خود را برای اقلام دیجیتال به فیزیکی رزرو کرده‌اند.

  منبع: cointelegraph