FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

محققان پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالاً کریپتو تا سال 2030 به 1 میلیارد کاربر می‌رسد. گزارش‌ها حاکیست که 0.3 درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری شده است. در حالی که سرمایه‌گذاری در سهام 25% است.

معمولاً افرادی که هنوز وارد دنیای کریپتو نشده‌اند، زمانی که قیمت بیت‌‌کوین را مشاهده می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که برای ورود به کریپتو خیلی دیر شده است. در صورتی که گزارش‌ها نشان می‌دهند که صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی پذیرش است.

اخبار ارز دیجیتال حاکی از آن است که پذیرش کریپتو در مقایسه با سرمایه‌گذاری دارایی‌های سنتی هنوز بسیار پایین است. بر اساس گزارشی تنها 0.3 درصد از ثروت افراد در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌شود. که با 25 درصد سرمایه‌گذاری در سهام قابل مقایسه نیست. این موضوع به این معنی است که هنوز فضای زیادی برای رشد و پذیرش بیشتر در صنعت کریپتو وجود دارد. رشد زیادی در انتظار آینده بازار کریپتو است.

با مقایسه داده‌ها، محققان پیش‌بینی کردند که اگر خط روند به روند خود ادامه دهد، کریپتو تا سال 2030 به 1 میلیارد کاربر می‌رسد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که ارزش صنعت توکن غیرقابل تعویض (NFT) طی ۱۰ سال به 231 میلیارد دلار برسد. بر اساس این گزارش، این بخش ممکن است به نرخ رشد مرکب سالانه 33.7 درصدی ادامه دهد و موسیقی، فیلم و ورزش به عنوان محرک‌ها شناخته شوند.

از سوی دیگر، گزارشی نیز در مورد Metaverse نشان می‌دهد که ارزش این صنعت در سال 2030 به 2.6 تریلیون دلار خواهد رسید .

به نظر شما تعداد کاربران کریپتو تا سال 2030 به 1 میلیارد کاربر می‌رسد؟

منبع: cointelegraph.com