75٪ از دارندگان لایت کوین در بحبوحه نوسانات بازار سود می‌کنند. به نظر می رسد لایت کوین در بحبوحه آشفتگی بازار گسترده ارزهای دیجیتال، خلاف جهت حرکت می کند.

با شروع پر آشوب آوریل، بازار ارزهای دیجیتال در دریایی از ضرر غوطه‌ور شد. در خلاف جهت این روند، لایت‌ کوین به عنوان یکی از دارایی‌های برتر ۱۰۰ ارز دیجیتال، با حرکت صعودی خود متمایز شد. این حرکت تا حدی به دلیل طبقه‌بندی آن به عنوان یک کالا توسط کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) است.

لایت‌ کوین، که زمانی جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش کل بازار بود، در طول سال‌ها با افت‌های شدیدی مواجه شده است. این ارز دیجیتال که حالا در رتبه ۱۹ قرار دارد، نشانه‌هایی از احیا را از خود نشان می‌دهد.

بر اساس آخرین یافته‌های IntoTheBlock، این حرکت باعث بهبود عملکرد لایت‌ کوین شده است، به طوری که در حال حاضر 75 درصد از دارندگان LTC سود می‌کنند.

ریزش روز دوشنبه لایت‌ کوین را به زیر ۹۵ دلار کشاند، اما روند بهبود بعدی سریع بود. در حال حاضر این دارایی رمزنگاری با قیمت ۱۰۱ دلار معامله می‌شود که تقریباً طی یک ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است. تحلیل‌های بیشتر توسط Santiment نشان داد که لایت‌ کوین حتی از سایر آلت‌ کوین‌ها از نظر بهبود بازار پیشی گرفته است.

همراه با افزایش قیمت در اواخر مارس، حجم تراکنش‌های درون شبکه‌ای به شدت افزایش یافت. در همین حال، مشخص شد که کیف پول نهنگ‌های غیرفعال لایت‌ کوین در حال بازگرداندن کوین‌ها به گردش هستند، که نشان می‌دهد جهش بزرگ قیمت قابل توجیه است.

در حالی که کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) همچنان بر سر کنترل مقررات ارزهای دیجیتال در حال مبارزه هستند، CFTC اخیراً در یک پرونده حقوقی علیه صرافی کوکوین (KuCoin)، لایت‌ کوین را به عنوان یک کالا طبقه‌بندی کرد. این اقدام باعث شد تا لایت‌ کوین از نظارت SEC که مقررات سخت‌گیرانه‌تری را برای ناشران کوین در رابطه با اوراق بهادار اعمال می‌کند، معاف شود.

منبع: cryptopotato

لینک خبر: سود دارندگان لایت کوین