بازی Rocky Rabbit که در ماه گذشته توکن RBTC خود را عرضه کرده بود، توانست توجه بسیاری از کاربران را جلب کند، هرچند که عرضه آن در رقابت با ایردراپ‌های بزرگتری مثل Hamster Kombat و Catizen قرار گرفت.

طبق آخرین اخبار کریپتو، پس از پایان فصل اول گیم‌ پلی، Rocky Rabbit با بازی‌های جدیدی بازگشته است. اکنون بازیکنان می‌توانند با انجام بازی‌ها و همچنین انجام وظایف تعاملی در تلگرام مینی، جوایزی به صورت RBTC کسب کنند.

تجربه اصلی بازی شامل تپ برای کسب سکه‌های درون بازی و ارتقاء شخصیت خرگوش جنگجو، همچنان در دسترس است. همچنین، حالت جدیدی به نام IQ Rabbit معرفی شده است که بازیکنان می‌توانند در آن به رقابت و قمار بپردازند و جوایز بیشتری کسب کنند.

بازی “IQ Rabbit” به کاربران اجازه می‌دهد که قیمت بیت کوین را برای بازه زمانی بعدی پیش بینی کنند؛ آیا قیمت بالا می‌رود یا پایین می‌آید. در این بازی می‌توانید با ارزهای دیجیتال واقعی مانند RBTC، TON و سکه‌های دیگر از جمله Notcoin و Hamster Kombat شرط بندی کنید.

بازیکنان همچنین می‌توانند با انجام کارهایی مثل دنبال کردن کانال تلگرام بازی یا بازدید از صفحه سکه‌ها در CoinGecko، مقداری RBTC به دست آورند. اما این مقادیر بسیار ناچیز است، به طوری که حتی 2000 RBTC ارزش یک پنی هم ندارد.