HBO اعلام کرده در این مستند علاوه بر هویت ساتوشی ناکاموتو به بررسی شایعات دیرینه درباره افرادی مانند لن ساسمن، هال فینی و آدام بک می‌پردازد. این ویژه ‌برنامه که روز سه‌شنبه ساعت ۹ بعدازظهر به وقت شرق آمریکا پخش خواهد شد، به شدت طرف دار خواهد داشت زیرا وعده می‌دهد که اطلاعات جدیدی درباره هویت فرد یا گروهی که پشت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو است، ارائه دهد.

هوبک، که پیش از این به خاطر افشای هویت افرادی که در حرکت QAnon فعال بودند شناخته شده، ادعا کرد شواهد جدیدی برای فاش کردن هویت ساتوشی ناکاموتو ارائه می‌دهد. با این حال، اطلاعات زیادی درباره اینکه کدام شواهد در این مستند گنجانده شده، در دسترس نیست.

بر اساس اخبار ارز دیجیتال در خصوص بیت کوین، آنچه به عنوان یک آزمایش رمزنگاری آغاز شد، به یک ذخیره دارایی یک تریلیون دلاری تبدیل شد که هم به عنوان ارز و هم به عنوان وسیله‌ای برای سرمایه‌ گذاری استفاده می‌شود. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد هویت ساتوشی ناکاموتو وجود دارد که بیش از یک دهه ادامه داشته است.

افرادی که به طور مداوم به عنوان احتمالاً ساتوشی ناکاموتو شناخته شده‌اند، شامل لن ساسمن، هال فینی و آدام بک هستند. در حالی که ساسمن و فینی هر دو اکنون درگذشته‌اند و واقعاً در روزهای ابتدایی بیت ‌کوین درگیر بودند، هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که ثابت کند هر یک از آن‌ها ناکاموتو هستند. از طرف دیگر، بک که چهره‌ای شناخته شده در دنیای کریپتو است، به طور مداوم انکار کرده که نقشی در پیدایش بیت‌ کوین داشته است.

الکس تورن، رئیس بخش تحقیق در گلکسی دیجیتال، گفت که تأثیر این مستند بر بازار محدود خواهد بود اگر واقعاً ساسمن را به عنوان ساتوشی ناکاموتومعرفی کند. تأیید ساسمن، که در سال ۲۰۱۱ درگذشت، می‌تواند ترس‌هایی را که در پی جابجایی دارایی‌های قابل توجه بیت‌کوین ساتوشی ناکاموتو وجود دارد، کاهش دهد.

این مستند همچنین به تأثیر فرهنگی و مالی بیت‌ کوین، توسعه آن به عنوان یک دارایی غیرمتمرکز چند تریلیون دلاری و گمانه‌زنی‌ها درباره نقش آینده آن در اقتصاد جهانی می‌پردازد.