بنا بر آخرین اخبار آلت کوین اعلامیه تجدیدنظر SEC نشان می‌دهد که آنها به دنبال برگرداندن حکم ژوئیه ۲۰۲۳ هستند، اما این قصد را به طور واضح بیان نکرده‌اند. برخی کارشناسان معتقدند که Ripple ممکن است به یک درخواست تجدید نظر متقابل فکر کند. در این بین، دو طرف فرصتی، برای مذاکره و رسیدن به توافق قبل از شروع روند رسمی تجدیدنظر دارند.

در حالی که کاربران سوالاتی درباره‌ی احتمال توافق Ripple با SEC مطرح کرده‌اند، این شرکت در گذشته اعلام کرده بود که تمایلی به توافق ندارد، اما اگر مشخص شود که XRP اوراق بهادار نیست، ممکن است به پایان دعوی فکر کند.

مارک فاگل، وکیل سابق SEC، در این باره گفت که توافق به نظر بعید می‌رسد، زیرا توافق نمی‌تواند حکم دادگاه پایین‌تر را که درباره‌ی فروش های برنامه ریزی شده و غیر نقدی است، تغییر دهد.

یکی از کاربران از فاگل پرسید که آیا SEC قصد دارد رشد و مدل کسب‌ و کار Ripple را به تأخیر بیندازد یا خیر. فاگل پاسخ داد که چنین اعتقادی ندارد و تأکید کرد که وکلا و کارمندان SEC بر این باور بودند که قانون شکسته شده است و در حال انجام وظایف خود هستند.

مدیران ریپل، از جمله براد گارلینگهاوس، مدیر عامل و استوارت آلدروتی، مدیر حقوقی، از تصمیم SEC برای طولانی کردن شکایت ابراز ناامیدی کرده‌اند. آلدروتی به روش SEC به عنوان “جنگ حقوقی” علیه صنعت ارزهای دیجیتال اشاره کرد. با وجود تلاش برای مبارزه، رسیدن به توافق با SEC می‌تواند به طرز قابل توجهی به XRP کمک کند، که به دلیل شکایت های جاری با چالش هایی مواجه است.