FavoriteLoadingافزودن به علاقه مندی ها

در صورتی‌که بیت کوین به بالاتر از 72000 دلار برسد شاهد افزایش ورود سرمایه به عنوان محصولی از دارایی‌های دیجیتال خواهد بود.

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته 646 میلیون دلار سرمایه جذب کردند و بیت کوین سهم اصلی را به خود اختصاص داد. قیمت بیت کوین امروز با جهش 4.5 درصدی به بالای 72000 دلار رسید.

همانطور که ورود سرمایه‌های اخیر به محصولات مختلف سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال نشان می‌دهد، دارایی‌های دیجیتال هفته گذشته شاهد افزایش علاقمندی سرمایه‌گذاران بود. هفته گذشته، 646 میلیون دلار به این محصولات سرازیر شد و سرمایه‌ی ورودی امسال را تا به امروز به رقم بی‌سابقه 13.8 میلیارد دلار رساند.

با 663 میلیون دلار ورودی در محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین در هفته گذشته، مهمترین تمرکز سرمایه‌ی ورودی همچنان روی بیت کوین است. کریپتوکارنسی پرچمدار امروز 4.51 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله 72384.64 دلار معامله شد.

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش‌گذاری بازار، همچنان در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. تنها در هفته گذشته، 663 میلیون دلار به محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین سرازیر شد که نشان‌دهنده اعتماد پایدار به این دارایی است.

قابل ذکر است که محصولات سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بیت کوین برای سومین هفته متوالی خروج سرمایه‌هایی را تجربه کردند که بالغ بر 9.5‌میلیون دلار بود که نشان‌دهنده عقب‌نشینی جزئی فروشندگان است که علیه این ارز دیجیتال شرط بندی کرده بودند.

علیرغم علاقه مداوم، میل سرمایه‌گذاران ETF تعدیل شده است، بطوری که ورودی سرمایه‌ی هفتگی به بالاترین حد مشاهده شده در اوایل ماه مارس نرسیده است. حجم معاملات در هفته گذشته به 17.4 میلیارد دلار کاهش یافت که نسبت به 43 میلیارد دلار ثبت شده در هفته اول مارس کاهش قابل توجهی داشت.

این را می‌توان به دلیل اتخاذ رویکرد محتاطانه‌تر سرمایه‌گذاران در میان افزایش نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال دانست.

همچنانکه بیت کوین تسلط خود را در بازار حفظ می‌کند ولی روند قابل توجهی از تنوع در بین سرمایه‌گذاران وجود دارد. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، برای چهارمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه‌ بود که مجموعاً 22.5 میلیون دلار بود.

با این حال، این با ورود به آلت‌کوین‌های دیگر مانند لایت‌کوین، سولانا و فایل‌کوین که مجموعاً نزدیک به 10 میلیون دلار ورودی داشتند، تعادل برقرار شد. این تغییر تمرکز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران صرفاً روی بیت کوین متمرکز نیستند، بلکه در حال بررسی پتانسیل سایر پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین هستند.

جو احساسی نسبت به دارایی‌های دیجیتال در مناطق مختلف، متفاوت است. ایالات متحده، بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال، شاهد جریان ورودی 648 میلیون دلاری بود و کشورهایی مانند برزیل، هنگ کنگ و آلمان نیز ورودی‌های مثبتی را تجربه کردند.

از سوی دیگر، سوئیس و کانادا شاهد خروج سرمایه بودند که نشان از رویکرد محتاطانه‌تری در این بازارها دارد.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 72,384.64‌دلار است که نسبت به کلوز قبلی، 4.51 درصد افزایش داشته است. ارزش بازار بیت کوین اکنون از 1.4 تریلیون دلار فراتر رفته است و موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر مهم در چشم‌انداز مالی جهانی تثبیت می‌کند.

منبع : INVESTING

لینک خبر: ورود سرمایه در بیت کوین بالاتر از 72000‌دلار