از آخرین نسخه VC Roundup، ورزش‌های متاورس و استارت‌آپ‌های کسب درآمد بیت‌کوین سروصدای زیادی داشته‌اند. فروپاشی عظیم اکوسیستم Terra به سایر بخش‌های بازار دارایی دیجیتال سرایت کرد. معامله‌گران پلتفرم‌های وام دهی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در معرض دید قرار دادند. در این فرآیند، قیمت بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسید. بیت‌کوین برای اولین بار در تاریخ خود به زیر اوج چرخه قبلی سقوط کرد.

علیرغم بادهای مخالف کلان که باعث ایجاد سختی در بازارهای کریپتو شده است، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر همچنان در نویدبخش‌ترین استارت‌آپ‌های این صنعت سرمایه‌گذاری می‌کنند. آخرین نسخه VC Roundup معاملات مالی برای ارائه‌دهندگان زیرساخت دارایی دیجیتال، پروتکل‌های رمزنگاری غیرقانونی، راه‌حل‌های پرداخت و شرکت‌های مدیریت هویت غیرمتمرکز را برجسته می‌کند.

بسته شدن زیرساخت دارایی دیجیتال دور 53 میلیون دلاری

تلاش PolySign برای ارائه راه‌حل‌های نگهداری رمزارز در سطح سازمانی برای سرمایه‌گذاران، از چندین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر حمایت شده است. این شرکت اخیراً 53 میلیون دلار از منابع مالی سری C با حمایت Cowen Digital ،Brevan Howard ،GSR و غیره جذب کرده است. علاوه بر این، این شرکت یک تسهیلات اعتباری 25 میلیون دلاری از شرکت سرمایه‌گذاری Boathouse Capital تضمین کرد. اگرچه PolySign نحوه تخصیص بودجه را مشخص نکرد، سری C تقریباً در همان زمانی بسته شد که شرکت مدیر صندوق دارایی دیجیتال MG Stover را خریداری کرد.

جمع‌آوری سرمایه برای استارت‌آپ بیت‌کوین جهت کسب درآمد

پلتفرم پرداخت بیت‌کوین و شبکه لایتنینگ Mash در ماه ژوئن بعنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خود برای کسب درآمد مجدد از اینترنت برای توسعه دهندگان و سازندگان محتوا، 6 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع‌آوری کرد. دور تأمین مالی توسط Nic Carter’s Castle Island Ventures و Whitecap Venture Partners، با مشارکت اضافی Maple VC ،Strategic Cyber ​​Ventures، Aquanow و Spacecadet Ventures انجام شد. پلتفرم Mash به توسعه دهندگان و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا به مشتریان گزینه‌های قیمت‌گذاری را که توسط BTC و Lightning Network تسهیل می‌شود، ارائه دهد.

شما از سروصدای ورزش‌های Metaverse و استارت‌آپ‌های کسب درآمد بیت‌کوین اطلاع دارید؟

منبع: cointelegraph.com